The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun ajatukseni oli lähinnä että odottelen että hän ottaa seuraavan kerran yhteyttä, mää oon ollu keskustelun avauksessa enemmän aktiivinen niin en halua vaikuttaa miltään hullulta ahdistelijalta :LOL:

Miten sitä hei voi näin kauheesti jännittää keskustelemista jonkun ihmisen kanssa? Ihan pöljää.
ootko sä nyt juttelemaassa naisen vai miehen kanssa ja millä mielellä?
 
Itestäni, mutta se vaikeesti tavoitelvata oli huono ilmaisu. Yli-innokas ehkä parempi, en siis halua vaikuttaa sellaiselta.
no sitten. mä olen joskus ollut yli-innokas ja pilasin sillä kaikki...ainakin luulisin niin. nyt yritän olla cool mutta sitten teen senkin väärin ja annan kuvan etten ole kiinnostunut vaikka ehkä olisin. en mä enää osaa tämmösiä...teen miten vaan niin aina sössin.
 
Mun ajatukseni oli lähinnä että odottelen että hän ottaa seuraavan kerran yhteyttä, mää oon ollu keskustelun avauksessa enemmän aktiivinen niin en halua vaikuttaa miltään hullulta ahdistelijalta :LOL:

Miten sitä hei voi näin kauheesti jännittää keskustelemista jonkun ihmisen kanssa? Ihan pöljää.
Nääh, tuskinpa sä vaikutat ahdistajalta ollenkaan :). Ja toi jänskättäminen vain tuo omat kivat vibansa asioiden kulkuun, positiivisessa mielessä tarkoitan. Sehän on merkki siitä, että on sydän mukana :rolleyes:...ja mikäs sen ihanampaa.

Mutta - siellä voi myös sitä toista osapuolta jänskättää ihan yhtälailla, ja voi olla että hän on oikeesti vain innoissaan siitä, että se olet sinä, joka tekee avauksia ja aloitetta...think about that too :)
 
kahvikirahvi
no sitten. mä olen joskus ollut yli-innokas ja pilasin sillä kaikki...ainakin luulisin niin. nyt yritän olla cool mutta sitten teen senkin väärin ja annan kuvan etten ole kiinnostunut vaikka ehkä olisin. en mä enää osaa tämmösiä...teen miten vaan niin aina sössin.
Mä taas oon vaan sillai oma itteni, kerron kyllä jos tuntuu siltä että oon kiinnostunut. Mutta en ihan kokoaikaa, tai liian usein viitti olla laittelemassa viestiä. Vähän hajurakoa ja mahdollisuutta toisellekin avata keskustelua.
 
Mä taas oon vaan sillai oma itteni, kerron kyllä jos tuntuu siltä että oon kiinnostunut. Mutta en ihan kokoaikaa, tai liian usein viitti olla laittelemassa viestiä. Vähän hajurakoa ja mahdollisuutta toisellekin avata keskustelua.
oma itteni mäkin olen mutta joskus syyllistynyt liika innokkuuteen ja joskus taas en. ei ole löytynyt sitä kultaista keskitietä. viimeks kun sanoin olevani ihastunut niin sain saman vastauksen ja silti sekin homma meni ihan plörinäks.
 
kahvikirahvi
mitä ihme muuleja te treffailette?

jos oisin sinkku niin olisin tosi otettu jos joku olis musta silminnähden kiinnostunu
Hyvä kysymys. Mun tähän astiset miehet; ämpäri, pitkätukka ja kitaramies. Erikoiselta kuulostaa kieltämättä...

Mut vaikka olisitkin otettu jonkun kiinnostuskesta niin et kai säkään jaksais mitään kellonympäriviestittelyä? Sitä ajan tässä takaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä