The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Himmelit soikoon, kun meinas ihan paleltua pystyyn tuon ilmanalan kanssa! Ihan äkkisiltään vaan holotna kävi turhankin äkäsenä joka paikassa, ja oliko kummallista lähteä kiskomaan takkia niskaan ja laittamaan lämmintä päälle.

Ni, ja morjens vaan kaikille :wave: :)

Kesä sais tulla nyt ihan oikeesti ja sassiin lämpimien uintivesien kanssa, sillä meijen keskimmäinen lähti tännään kauhomalla uimaan :) :heart:. Mä oon niiiiiin isosti ylpeä tuosta pojasta :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja HopeaToffee
Mä olen ennenkin ollut harmaana plussalla. Silloin mua ei kiusattu.
...no mitäs hittoja täällä taas tälle päivälle on tapahtunut :O?! Paiskoitkos sä nyt sitten nikkis jorpakkoon ja oot jatkossa harmaana vai : /? On ihan jalkojen yläjatkeesta muutes sitten moinen meininki, säkin kiva ihminen menet ihan piloille harmaillessas sitten :snotty:

:hug: :kiss:
 
No, leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa :D
Mun mielestä ei. Tosin mä ite oon niin pässi, etten edes ole ikinä osannut leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa - käsittääkseni :snotty: :D

Rehellinen peli alusta lähtien. Että jos olet kiinnostunut, niin sitten olet. Ihan alussa jos lähtee pelleilemään ja leikkimään kun ei edes ehkä tiedä, mitä toinen osapuoli oikeesti ajattelee saati millaisen huumorintajun omaa, niin se oma vaikeasti tavoittelemisen leikki voi potkasta pahasti nilkoille.

Sitten kun on päässyt pintaa syvemmälle ja juttuun, niin...siellä saattaa olla saumaa jollekin pienelle leikkimiselle, mutta kyllä mä näen sen hyvin hienovarasena juttuna kuitenkin. Mieluusti jättäisin tekemättä siis.

:D - että tuli sitten jälleen tehtyä lyhyesti virsi kaunis- selittelyä
 
Itse kanssa seisoskelin reilun tunnin ulkona kevätjuhlassa ja kyllä oli vilu kun kotiin pääsi.
Heti piti juoda lämmintä teetä.
Eilen oli vielä +20, tänään parhaimmillaan +8, aamulla +6.
Meillä oli eilettäin ihan munkki tuuri, kun vietettiin kevätjuhlia mukavassa kelissä. Mutta joo, aika hurjat ovat lämpötilan vaihtelut - taitaa tuo säiden haltija olla naispuolinen, kun noin tuuliviirinä siellä pyörii :D
 
kahvikirahvi
Mun mielestä ei. Tosin mä ite oon niin pässi, etten edes ole ikinä osannut leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa - käsittääkseni :snotty: :D

Rehellinen peli alusta lähtien. Että jos olet kiinnostunut, niin sitten olet. Ihan alussa jos lähtee pelleilemään ja leikkimään kun ei edes ehkä tiedä, mitä toinen osapuoli oikeesti ajattelee saati millaisen huumorintajun omaa, niin se oma vaikeasti tavoittelemisen leikki voi potkasta pahasti nilkoille.

Sitten kun on päässyt pintaa syvemmälle ja juttuun, niin...siellä saattaa olla saumaa jollekin pienelle leikkimiselle, mutta kyllä mä näen sen hyvin hienovarasena juttuna kuitenkin. Mieluusti jättäisin tekemättä siis.

:D - että tuli sitten jälleen tehtyä lyhyesti virsi kaunis- selittelyä
Mun ajatukseni oli lähinnä että odottelen että hän ottaa seuraavan kerran yhteyttä, mää oon ollu keskustelun avauksessa enemmän aktiivinen niin en halua vaikuttaa miltään hullulta ahdistelijalta :LOL:

Miten sitä hei voi näin kauheesti jännittää keskustelemista jonkun ihmisen kanssa? Ihan pöljää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä