The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja huom, mä en ole missään vaiheessa sanonut ettenkö olisi nyt tyytyväinen elämääni tai onnellinen, koska olen, mutta se jätkä nyt vaan tänään vituttaa erityisen rankasti.

Tiivistettynä, multa hajos auton vesiletku ja herrasmies riensi apuun menettämään hermonsa valittuaan väärän kokoisen vesiletkun. No mun auto jäi sinne, sain kyydin tarhalle ja kotiin ja perään onnentoivotukset että toivottavasti saan huomenna muksun tarhaan ja kyydin töihin ja loppuhuomautuksen että häneltä ei ainakaan kannata apuja pyydellä. Herra on siis kesälomalla, eikä suostunut ottamaan lasta huomiseksi luokseen vaan mun on se raahattava tarhaan, mikä delekoi sen vaihtoehdon etten pääse bussilla töihin.
kiesus mikä kahdella jalalla kävelevä kirkkovene! :kieh::vampire::O
 
meikä on riehunu tän päivän pihalla, oon raivannu pensaita ja kantanu rvakrutin keräämiä jätekasoja peräkärryyn

jos vielä kerran nään että se raivaa jotain ilman että se kantaa aikaansaannoksensa suoraan kärryyn niin en vastaa seurauksista
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29950030:
Niin väsyttää. Viime yönä meni unet taas ihan ketuiksi kun oli niin kuuma. Vieläkin on kuuma :kieh:. Aamuksi kylläkin lupaa asteita kahdeksan :O. Aika raju pudotus siihen mennessä kun nyt mittarissa ulkona 22. Ja nenä on aivan tukossa näistä saamerin siitepölyistä |O.
mulla oli viime yönä jopa vähän kylmä
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29949921:
Ämpäri hukkukoon haisevimpaan, limaisimpaan, oksettavimpaan jätteenkäsittelylaitoksen lietteeseen |O.
kiesus mikä kahdella jalalla kävelevä kirkkovene! :kieh::vampire::O
Harvoin mulla hermot menee mutta tää oli jotain niin äärimmäistä extremevitutusta ettei mitään rajaa.

Mutta pelastus saapui. Velipoika tuli meille koiransa kanssa yöksi, ja heittää meidät aamulla tarhaan ja töihin, ja mä saan sitten duunien välissä katottua sen auton kuntoon. Tehtiin hyvä diili, mä käytin koiran iltapissillä ja velu laitto puolikkaan nukkumaan iltasadun kera.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä