Mikä ihme voi aiheuttaa tälläistä mustelmaa? (Kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Selkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ollu se tunnelia tekevä punkki mikä lie joskus nuorempana, eikä nää oo sellasta, vaan ihan rehellistä mustelmaa. Pitänee käydä lääkärissä kysymässä.

Ketut ole mitään syyhypunkin jälkiä noi. Nuo on semmoisia painauma-verenpurkaumia. Eli kyllä, mustelmia. Oletko istunut jossain nojaten selkääsi johinkin terävään, lautaan tms? Eksälleni tuli aina verkkopaidasta koko selän muotoinen verkkopaitakuvio kun hän nojasi johinkin.

Wert, en tietääkseni ole nojannut kuin parvekkeen kohokuvioiseen seinään, olisko sitten siitä? Voisko noita aiheutua hieromisesta? Mulla on lapaluut aivan jumissa ja mies niitä eilen koetti hieroa auki.

No jokatapauksessa, ei nuo vaarallisia ole, käyn lääkärissä jos usein alkaa ilmaantua.

Alkuperäinen kirjoittaja Selkä;29949341:
Wert, en tietääkseni ole nojannut kuin parvekkeen kohokuvioiseen seinään, olisko sitten siitä? Voisko noita aiheutua hieromisesta? Mulla on lapaluut aivan jumissa ja mies niitä eilen koetti hieroa auki.

No jokatapauksessa, ei nuo vaarallisia ole, käyn lääkärissä jos usein alkaa ilmaantua.

no hieronta selittää ton kyllä, just tollaisia vetojälkiä.. iho vaan hajos hieronnassa.

Yhteistyössä