Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja no mun mielestä;29949177:
Mun poikakin sanoo joskus noin, se on 15 v. ;) jatketaan sitten keskustelua sen kanssa, kun se on vähän rauhottunut.
Ylimielisyys ei ole koskaan kenenkään mielipiteistä tehnyt parempia.

Kannattanee opetella kommunikoimaan sen lapsen kanssa ilman että nostat itseäsi sen yläpuolelle.
 
no mun mielestä
Ylimielisyys ei ole koskaan kenenkään mielipiteistä tehnyt parempia.

Kannattanee opetella kommunikoimaan sen lapsen kanssa ilman että nostat itseäsi sen yläpuolelle.
Kiitos neuvoista. Kyllä minä viisitoistavuotiaan kanssa yleensä jaksankin keskustella, vaikka uliulittelisi. Aikuisten suusta se vaan on vähän, no, lapsellista. Mutta oikeasti, anteeksi se, mitä sanoin, kun loikkasin keskusteluun mukaan. Sulla taisi tulla siitä paha mieli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no mun mielestä;29949185:
Kiitos neuvoista. Kyllä minä viisitoistavuotiaan kanssa yleensä jaksankin keskustella, vaikka uliulittelisi. Aikuisten suusta se vaan on vähän, no, lapsellista. Mutta oikeasti, anteeksi se, mitä sanoin, kun loikkasin keskusteluun mukaan. Sulla taisi tulla siitä paha mieli.
Ei minulla ole pahaa mieltä, vaikka kovasti Rouva Harmaa, yrittää sitä ajatusta elätellä.

Tsemppiä vaan tuon sinun "ei-yhtään-keskenkasvuisen" palautteesi kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no mun mielestä;29949177:
Mun poikakin sanoo joskus noin, se on 15 v. ;) jatketaan sitten keskustelua sen kanssa, kun se on vähän rauhottunut.
Olis tosiaan kannattanut niputtaa hyvissä ajoin.:rolleyes:
 
Peyote
Ei mitään hajua mitä loukkaavaa tuossa oli.

Blue kun on ketjussa niin mikä tahansa mitä ketjussa sanotaan, on suora hyökkäys häntä kohtaan, joten varmaan se lenkkarikin nyt pisti rusinat pitkin pöytiä.
Mjaa... Mistä sulle tuli sit halinallet mieleen, tuohan ei oo mikään yleisesti käytetty ilmaus, mennä naimisiin halinallen kanssa. Kai se johonkin aiempaan viittaa?
 
Mjaa... Mistä sulle tuli sit halinallet mieleen, tuohan ei oo mikään yleisesti käytetty ilmaus, mennä naimisiin halinallen kanssa. Kai se johonkin aiempaan viittaa?
Aika yleisessä tiedossahan se on netissä liikkuville miten tuollainen pehmoleluihin / tyynyihin jne kohdistuva fetissi on räjähtänyt viime vuosina.

En lukisi pois tuosta kategoriasta ihan näitä ponipoikiakaan.

Tuskin kovin moni nainen ajattelee että tuossapa laatuyksilö.
 
Blue harmaana
Tietäähän se, hyvinkin. Ja tietää että voisin sen todistaa mutta tietää että kunniotan muita sen verran etten sitä tähän laittaisi joten lepo vaan. Jääköön kaikki siihen uskoon että olen vainoharhainen. :)
 
Tietäähän se, hyvinkin. Ja tietää että voisin sen todistaa mutta tietää että kunniotan muita sen verran etten sitä tähän laittaisi joten lepo vaan. Jääköön kaikki siihen uskoon että olen vainoharhainen. :)
Ei herranen aika.

Ei voi olla kovin tervettä että näkee jokapuolella hyökkäyksiä itseään kohtaan.

Varsinkin jos kokee hyökkäyksenä jonkun läpän halinalleista.
 
Järkyttävä :( Aluksi kun luin tuosta niin ajattelin etten halua katsoa mut nyt katsoin ja samaa toistoa, katkeroitunutta vihaa tuo oli täynnä:/ Siis en ole eläissäni nähnyt yhtä viha täynnä olevaa ihmistä ja etenkään miestä joka VIHAISI naisia. :OSairas mieli tuolla kaverille. Hän pääsi nyt helvettiin ja jokainen niistä viattomista pääsi taivaaseen.<3 Mä en kestäis olla sen kaveri kuka menehtyi, toi on niin väärin:( Miksei se tappanut vaan itseään?!?
 
Peyote
Järkyttävä :( Aluksi kun luin tuosta niin ajattelin etten halua katsoa mut nyt katsoin ja samaa toistoa, katkeroitunutta vihaa tuo oli täynnä:/ Siis en ole eläissäni nähnyt yhtä viha täynnä olevaa ihmistä ja etenkään miestä joka VIHAISI naisia. :OSairas mieli tuolla kaverille. Hän pääsi nyt helvettiin ja jokainen niistä viattomista pääsi taivaaseen.<3 Mä en kestäis olla sen kaveri kuka menehtyi, toi on niin väärin:( Miksei se tappanut vaan itseään?!?
No pitihän hänen tappaa muita että kaikki huomaisivat että hänhän se todellinen alfa juuri olikin. Huhuu, kyllä voikin olla ihminen sairas! Ihan harhainen. :(
 
Onneksesi Kepsis varjelen omaa elämääni enemmän kuin sitä että pääsisin todistamaan palstalla olevani oikeassa. :)
Mitä sinä oikein selität? Miten minä sinua olen loukannut, siihen pystyy vastaamaan ilman, että paljastaa mitään oikeasti.

Tällä hetkellä sinä vaikutat vaan todella hullulle minun silmissä, koska sinä olet kommentikaupalla nyt selittänyt aivan totaalista höpöä minun silmissä. Luuletko sinä oikeasti että kaikki mitä suustani pääsee pyörii sinun ympärillä? Aika itsekeskeistä ja vähintäänkin hataraa touhua tuo, onko sulla oikeasti kaikki kunnossa?

Ei nyt ihan oikeasti siltä vaikuta kun jankutat jostain halinalle loukkauksesta, miten se edes voisi loukata sinua vaikka olisin sanonut jotain halinallesta sinulle suoraan? Onko se joku verinenkin loukkaus sinun mielestä jos edes olisi sellaiseksi tarkoitettu?


Mitä-todellista-vittua-täällä-tapahtuu.
 
No pitihän hänen tappaa muita että kaikki huomaisivat että hänhän se todellinen alfa juuri olikin. Huhuu, kyllä voikin olla ihminen sairas! Ihan harhainen. :(
Hyi s**t*n* ei voisi kyllä itsekkäämpää kusipäätä olla mitä tuo "hyvä mies" jota tytöt ei olleet edes suudelleet - katsokoon peiliin, noin vihainen ja sairasmielinen ei varmasti saa ketään. Huh onneksi se joutuu nyt kärsimään ja kaikki ne kuolleet on jossain turvassa :( Ihan hirveää mitä täällä maailmassa voikaan tapahtua..
 
Joo katoin ton, aika skitsahtavan oloinen tyyppi. Varsinkin nuo ihme tekonaurukohtaukset. Ulkonäkökin lähinnä ärsyttävän naisellinen. Päässä tosiaan vikaa jos elämänloppu on se että on 22-vuotiaana vielä poikuus tallella, siis haloo?!

Vaikuttaa suhteellisen hemmotellulta kakaralta, jota on riepoteltu paikasta toiseen. Ollut lapsesta saakka jo omien sanojensa mukaan mustasukkaista tyyppiä. Ilmeisesti itsetunto hukassa vaikka on saanut sitä ja tätä, niin eihän se materia sitä itsetuntoa tuokaan.

Aloitin lukemaan mielenkiinnosta sen omaelämänkertaa joka on oikeastaan aika lapsellista tekstiä, mut ehkä siitä selviää jotain tuonkin häirikön taustoista.

Elliot Rodger, Santa Barbara mass shooting suspect, "My Twisted World" manifesto

Ja pisti kyllä alussa korvaan tuo että kehui olevansa alfa-mies :LOL:
 
Peyote
AUTISTI. AUTISTI. POIKA OLI AUTISTI. Todelliset pahikset ovat jotakin muuta sitten kuin neurologisesti vammaisia. Surullista tuo on, mutta vaan merkki ettei apu voi kaikkia tavoittaa.
meinaattekos oikeesti, ettei muka ollut apua saanut? Tiedossa oli tuo autismi/asperger ja rahaa näkyi kyllä olevan ja varmasti on käynyt kaikenmaailman terapioissa tommonen pikku puolijulkkis.

Missä vaiheessa ihmiseltä siirtyy kokonaan oma vastuu pois?
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Blue harmaana
Mä en tarvitse Kepsis sulta mitään muuta kuin sen että jätät noi mun irl-elämään kuuluvat vihjaukset pois palstalta. Minä en ikinä niin tekisi sinulle. Muuten voit jatkaa samaan tyyliin. Voit halutessasi muuten irvailla minkä ehdit niin en vaikuta niin itsekeskeiseltä vaatimusteni kanssa. Ei varmastikaan liikaa vaadittu.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Nyynä
AUTISTI. AUTISTI. POIKA OLI AUTISTI. Todelliset pahikset ovat jotakin muuta sitten kuin neurologisesti vammaisia. Surullista tuo on, mutta vaan merkki ettei apu voi kaikkia tavoittaa.
Hei lopeta!! Mä olen hoitanut autistista lasta ja he on erittäin välittäviä ja sympaattisia ihmisiä, ainoa vain että eivät oikein pysty normaaliin sosiaalisen kanssakäymiseen, mutta ei he sitä pahalla tee :) Iso sydän ja mustaa huumoria löytyi tältä pojalta ketä hoidin ja KUKAAN ei ois antanut anteeksi pahuuksia siltä siksi, että sattuu olemaan autisti.
 

Yhteistyössä