Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Blue
Ok.

Minusta kusipää on tarkoituksella loukkaava, tavoiltaan törkeä, röyhkeä, inhoittava ja halveksiva muita kohtaan.

Murhaaminen on jotain sellaista missä kusipäisyys on lievä ja harhaanjohtava nimitys.

Näin siis minä ajattelen.
Okei. Tekijä on *tähänvapaavalintainenmielestäänparhaitensopivamassamurhaajaakuvaavaadjektiivikoskakusipääonharhaanjohtava*. Joko nyt olet tarpeeksi saanut korjata idioottimaisuuttani? :D
 
"Sirkkeli"
Minä ajattelen kusipäisyyden niin, että ei ole merkitystä, mistä syystä ihminen on kusipää. Olkoot se sitten sairaus, huono kohtelu tai ihan mikä vain, niin jos käytös on kusipäistä suurimman osan ajasta, on tällöin ihminen ihan kusipää.
Sillä ei ole merkitystä, onko kusipää omasta tahdostaan, vai vahingossa.

Tätä sana "kusipää" on minulle.
Ensin ajattelin, että apua, mikä mielipide. Huh huh. Mutta vähän aikaa kun mietin, niin... oikeastaan olen samaa mieltä. Kusipäisyys johtuu aina jostain. Sairaudesta, kaltoinkohdelluksi joutumisesta, katkeroitumisesta, vihasta, mielenterveysongelmista jne. Kusipää on kusipää, olipa oikea diagnoosi mitä tahansa.
 
Ja tuollaiset ihmiset saavat kulkea vapaana?
Suomen laki turvaa sen, että jokainen sekopää joka ei ole koskaan tehnyt mitään muita vaarantavaa, saa olla vapaana niin kauan kunnes legitti päätohtori saa hänet haaviinsa ja on valmis käymään kovan taistelun hänen pakkohoitonsa puolesta.

Pakkohoitoon on loppujen lopuksi hyvin vaikea saada ketään, joka pystyy itsestään arjessa huolehtimaan eikä ole ketään vahingoittanut, vielä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Nyynä
"Sirkkeli"
Ei varmaan ole osalla kirjoittajista mitään kokemusta ja tietoa autistisista henkilöista, jos luokittelee tilan kusipäisyydeksi. Vaikeusasteesta riippuen voi todellakin vakavasti vaikuttaa tunne-elämään, itsehillintään ym.
No se tila tekee kusipääksi. Narsistit on kusipäitä, katkerat vanhat akat on kusipäitä, autististit on kusipäitä jne. Joihinkin kohtiin voi lisätä voi olla kusipää. Kun käytös on kusipäistä, niin ihminenkin on silloin kusipää. Vaikka sairas kusipää.
 
[QUOTE="Sirkkeli";29949089]No se tila tekee kusipääksi. Narsistit on kusipäitä, katkerat vanhat akat on kusipäitä, autististit on kusipäitä jne. Joihinkin kohtiin voi lisätä voi olla kusipää. Kun käytös on kusipäistä, niin ihminenkin on silloin kusipää. Vaikka sairas kusipää.[/QUOTE]

Aivan niin. Lapsetkin ovat tuhmia ja kusipäitä?
 
Peyote
[QUOTE="Sirkkeli";29949076]Ensin ajattelin, että apua, mikä mielipide. Huh huh. Mutta vähän aikaa kun mietin, niin... oikeastaan olen samaa mieltä. Kusipäisyys johtuu aina jostain. Sairaudesta, kaltoinkohdelluksi joutumisesta, katkeroitumisesta, vihasta, mielenterveysongelmista jne. Kusipää on kusipää, olipa oikea diagnoosi mitä tahansa.[/QUOTE]
tietysti se on ehkä ymmärrettävämpää, jos on kusipää vaikka dementian takia, mutta toisaalta, se, joka siitä kusipäisyydestä kärsii, ei ehkä edes tiedä miksi. Kai aina syitä löytyy, tuloksena erilaisista syistä voi olla kusi tai vaikka paskapäisyys ja mitä näitä nyt oli... Kärsijöille ihan samantekevää missä vika piilee. kyllä varmasti terveelläkin ihmisellä tämmöiseen kusipäisyyteen joki syy tai selittävä tekijä on.
 
Kiitos tästä(kin) henkilökohtaisuudesta joita viljelet nykyään aina. On tullut selväksi ettet pidä minusta.

Ai niin, mutta eihän tämä ollut minulle tarkoitettu vaan minun pitää ottaa pillerini.
No nyt pitää kyllä ottaa pilleri :D En oikein tajunnut mistä sää oikein otit ittees :D Anteeksi hymiöni, oikeasti naurattaa kun näköjään loukkaaminen onnistuu ihan yrittämättä ja tahtomatta.
 

Yhteistyössä