Naisten ja miesten käsitys rantakunnosta(kropasta)

• Viestiketjun aloittaja enpä yllättynyt
  • Ensimmäinen viesti
enpä yllättynyt
Underground Model: Jokainen meistä on rantakunnossa

Tässä syy miksen käy uimahalleissa, vaikka uiminen ja vesijumppa olis itelle suositeltavia laihdutus- ja kuntoilumuotoja. Mielummin vaikka miesten puolelle menisin.. Ämmät ei muuta teekkään ku kyttää toisten vartaloita suihkussa, kun taas jostain roskalehdestä lukenut että fitness on päivän sana ja kaikki muu on kauhean näköistä. Kunnon palstamamma vielä ryntää tänne raportoimaan jokaisesta karvasta ja läskimakkarasta mitä sillä kertaa nähnyt ja lapset ottaa mallia, jestas!

"Nuuh"
Mä ole yhden kesän ollut bikinikunnossa, se oli kuopusta viimeisillään odottaessa. Sen koomiin ei ole maha ollut piukeessa kunnossa.
Mutta en mä jaksa välittää, ei mun löllöt mun omia verkkokalvoja polta.

"äitee"
Itse olen normaalipainoinen, mutta vatsanahka on sellainen tosi arpinen roikkuva tyhjä säkki. Kyllähän se kerää katseita, mutta yritän olla välittämättä niistä ja yleensä se onnistuukin aika hyvin kun paimennan katrastani. Kaikki vaan mukaan rannalle ja nauttimaan meidän lyhyestä kesästä.

Pessimisti
Miehillä on muuten noi kesäkunto standardit oikeastaan toisinpäin. Mitä parempi kunto niin sitä enemmän tulee närkästyneitä katseita "Mikä toikin luulee olevansa." Tai no rannalla vielä ihan ok, mutta muuten paidaton ja hihaton luukki on varattu vain ville valoille ja kunnon kaljamahan omistaville.

Miehillä on muuten noi kesäkunto standardit oikeastaan toisinpäin. Mitä parempi kunto niin sitä enemmän tulee närkästyneitä katseita "Mikä toikin luulee olevansa." Tai no rannalla vielä ihan ok, mutta muuten paidaton ja hihaton luukki on varattu vain ville valoille ja kunnon kaljamahan omistaville.
Totta, se on jännä miten miehet haastaa kun oot kunnossa. Mäkin oon nyt elämäni toiseksi kovimmassa kunnossa lihasmassalta/hapenotolta kokonaisuutena ja esteettisesti ottaen ehkä parhaassa. Naiset kiinnostuvat minuuteissa parhaimmillaan. Niin kyllä jotkut miehet katsovat suupielet alas. Säälittävää.

Täällä tavisten luvatussa maassa tekee vaan hyvää murtautua keskikastista ulos ja ylös :) Nautin itse siitä kovasti, tykkään vähän olla esillä - mutten ala kusipääksi tahalleni.

Yhteistyössä