Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Mua ahdistaa että alkaa olla yleistyvä asenne että joka ukon on saatava seksiä. Jonkun on annettava - edes säälistä!
Älä muuta sano.

Osaako kukaan kuvitella tilannetta niinpäin että 22v. nätti naisen alku lahtaisi esim. poliisikokelaita massamurhamielessä koska nämä alfa urokset eivät koskaan halunneet panna häntä?
Juu en minäkään...

Joka jannu joka pystyy hitusenkin samaistumaan tämän ihmissonnan puheisiin videolla,
voisi olla hyvä leikata vaikka ne pallinsa pois ja alkaa ajattelemaan aivoilla.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama ja Nyynä
-.-
Miksei tuollaiset säälittävät hyypiöt käy huorissa?

Ei tarvis ruikuttaa ettei saa piparia. Aivan varmasti saa, mutta kyllähän se jotain maksaa. Mutta jos se noin kovasti ottaa päähän, niin kai se maksullinen nainen olisi parempi vaihtoehto kuin joukkuteurastus ja itsemurha??
 
hmph
Anteeksi vaan, nyt katsoin pätkän tuon hemmon videoo. Ainakin mä ekaks kattoin, että se on homo. Ei mikään ihme, ettei tytöt ole sillä tavoin olleet kiinnostuneet, kun naamasta näkee, että on suklaapuolen miehiä
 
Diagnosoitu mielenterveysongelmia, käy terapeutilla säännöllisesti ja saa ostaa automaattiaseita. Only in America.
Mutta Asperger tai autismi ei ole mielenterveysongelmia vaan neurologisia sairauksia, eri asia. Enkä jaksanu ruveta katteleen noita kaikkia videoita hänen kanavallaan eli en tiedä oliko sitten videoillaan puhunu jostain terapeuttikäynneistä tai mielenterveysongelmista... Tietty jotkut Aspergerit ja autistit ovat hyvinkin väkivaltaisia ja jos tälläkin oli alkanu himot hyrräämään muttei diagnoosinsa vuoksi saanut seksiä niin pimahti lopulta.

Minä luulen että se on saanu pakit parilta - kolmeltakin nuorelta naiselta viime viikkojen aikana ja sillä vaan napsahti. Ehkä sillä oli vaikea äitisuhdekin vielä, kuka tietää?

Isänsä oli siis apulaisohjaaja joten luulisin että pojalla ois ollu tarpeeksi massia hakea pesää vaikka huoralta, ei liene ongelma etsiä niitä tuollakaan jos niitä Suomessakin helposti löytyy...

Kovasti ylimielinenhän se oli, oikeen luotaantyöntävä ja joka kuvassa duck-face... joo, ei mitenkään kyllä turn on jos jätkä vetää huulet törölleen.
 
"hmm"
karmiva nauru? tekonaureskelua, jolla yritti antaa itsestään viileän ja mahtavan tappajan mielikuvan. säälittävä video, säälittävä ihminen joka lie aina ollut samanlainen ylimielinen idiootti. hullun nauru on ihan erilaista, eikä tuo ihminen hullu ollut, luonnevikainen, katkera itseään täynnä oleva toope vain joka valitettavasti onnistuikin sitten pari ihmistä hengiltä saamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: *hubba*
"hmm"
onkohan hänellä ollut koko ikänsä tuollainen tapa ruikuttaa "miksi tytöt ei tykkää musta, vaikka olen muita komeampi, fiksumpi, sivistyneempi ja vittu on hieno autokin" :D suorastaan pöksyt kostuu tuollaisesta yhtäaikaisesta itsesäälissä kieriskelystä ja itsensä korostamisesta.
 
Peyote
Kovasti oli mielestään upea. Onhan sitä täältäkin tullut luettua miehiltä kommenttia siitä kuinka upeita ovat mutta kun naiset ei vaan tajua.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: *hubba*

Yhteistyössä