The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta!

Oli kyllä taas peli illalla..pikkuisen tuntui tuomarit olevan puolueellisia, ei saanu Suomen pojat edes koskea venäläispelaajaan kun kaadutaan oikeen näyttävästi ja sittenpä istutaankin jäähyllä. Oli siellä pari semmoista ihan aiheestakin vihellettyä mutta samanlaiset tapaukset venäläisten tekeminä jäikin sit viheltämättä. :kieh:

Nojoo, hopeaa tuli ja hyvä niin. En olis kisojen alussa osannut odottaa tuolta joukkueelta sitäkään. Joten onnittelut Leijonille!

Tääl sataa vettä, tulee oikeen Esterin peestä. Ja meil on kuopuksen kans kävelyreissu eessä..jes. Ja kuin siinä ei olis tarpeeks, miun ja esikon kumpparit on rikki joten en tiiä millä mennään. Vattu tätä huonoa muistia, ne kumpparit on ollu ostoslistalla jo jonkin aikaa mutta ei vaan muista...
 
huomenta :flower:

oltas me pärjätty ryssälle mutta itäunkarin tiukan tilanteen takia oli pakko antaa niiden voittaa

Niinistö Wiisaampi oli soittanu tuomarille ja sanonu että laitat sitte suomipojan aina koppiin kun ryssä kompastuu
 
Huomenta!

Ei tuosta tappiosta oikein osaa olla edes pahoillaan, kun miettii miten vaikea oli päästä edes jatkoon alkusarjasta. Näköjään pärjää ilman NHL-tähteitäkin ihan kohtuullisesti. Ennen kisoja tunnistin pari pelaajaa nimeltä, nyt ehkä 5. Ei oo tuo jääkiekko mun suuri intohimon kohde, MM- kisat ja olympialaiset katselen mutta SM- liigasta en tiiä mittää
 
Huomenta! Töihin myöhemmin tänään, nyt vasta aamukahvia. Silmät meni sikkaraan kesken pelin ja menin nukkumaan. Herään siihen, kun puoliso tulee kertomaan tilanteen menneen 4-2 ja vähän harmitti. Kiitos tiedosta :heart: kele
 
kahvikirahvi
Voi paska noiden autojen kanssa. Hyvä kun työmatkalla huomaa että moottorin lämmöt on täysillä ja savu alkaa nousemaan konepellin alta. Vittu. Myyn koko romun pois, ei oo autoista muuta kun harmia :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
En tiiä mikä on mutta mun mielestä olis ihan suotavaa jos ne merkkivalot täyttäis tehtävänsä ja varottais vähän etukäteen. Mut täytyy tsiigailla tossa työpäivän jälkeen josko se olis jäähtynyt kunnolla ja tarkistais miltä mömmöt näyttää.
jos nesteet katoaa niin lämmöt nousee todella äkkiä

pitäs olla lisäkis jäähynesteen määrän näyttö
 
:flower: Huomenta kaikki!
Tänään olis siivouspäivä näin maanantain kunniaksi.
Pitäis ensin varmaan saada hilattua persiinsä ylös tästä sängystä.
Väsyttää!

Illalla tulee kivoja vieraita ja likalle vähän leikkiseuraa,
Joka toinen päivä vähintään sais käydäkkin kyläilijöitä,
tuntuu että mökkihöperöidyn kymmeneen kertaan ennen kun laskettu aika on korvilla : /
 
Maanantaita! Mä olin niiiiin väsyny illalla, että piti jättää jäkiksetki kesken, kun en jaksanu kattoa ja sit mun ois tehny mieli manata ukko alimpaan helvettiin, ku tuli 8 aikaa herättään, mut pakko oli nousta, ku toi pikku-ukko on ollu jo taas tie kuin aikasesta ylhäällä. Kohta pojat hoitoon ja mä hengailen hetken ja lähen iltavuoroon, tuntia etuajassa, jotta pääsen palaveeraamaan, voi tulla mielenkiintoinen ja kiivassanainen palaveri, mielenkiinnolla odotan, mihin päädytään :D
 
"voitto"
Huomenta!

Oli kyllä taas peli illalla..pikkuisen tuntui tuomarit olevan puolueellisia, ei saanu Suomen pojat edes koskea venäläispelaajaan kun kaadutaan oikeen näyttävästi ja sittenpä istutaankin jäähyllä. Oli siellä pari semmoista ihan aiheestakin vihellettyä mutta samanlaiset tapaukset venäläisten tekeminä jäikin sit viheltämättä. :kieh:

Nojoo, hopeaa tuli ja hyvä niin. En olis kisojen alussa osannut odottaa tuolta joukkueelta sitäkään. Joten onnittelut Leijonille!

Tääl sataa vettä, tulee oikeen Esterin peestä. Ja meil on kuopuksen kans kävelyreissu eessä..jes. Ja kuin siinä ei olis tarpeeks, miun ja esikon kumpparit on rikki joten en tiiä millä mennään. Vattu tätä huonoa muistia, ne kumpparit on ollu ostoslistalla jo jonkin aikaa mutta ei vaan muista...
paljonkohan meni pillereitä?
MOT: MOT: Masentavat lääkkeet - traileri | Tv | Areena | yle.fi
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä