Lapsella taisi olla vakoiset (?).Siis tommoset, Sony Walkman :heart:
Mäkin nauhottelin vhsälle paljon musaa sit tiekkö ei oll uakukosäädintä ja en tajunnu millä perkelleelä saan ne av kanavalle ni honasin et reckkiä ja playta samaan aikaan painamal se meni sinne videooonViskasin c-kasetit mäkeen aikoinaan mutta multa taitaa löytyä vielä pari veehoässää joihin olen nauhoitellut Mtv:n parhaita.
Listasin kappaleet vihkoon. Sitä vihkoa olen yrittänyt etsiä. Siellä olis varmasti paljon helmiä!=)
En ole muuten katsellut näkiskö you tubesta vanhoja Mtv:n listoja, esim top 30, vai mitä niitä ol.
Pitääkin tsekata!
Sitten kun meidän vidioissa kelaus ei enää toiminut niin jouduin manuaalisesti kelaamaan kasetin alkuun.Mäkin nauhottelin vhsälle paljon musaa sit tiekkö ei oll uakukosäädintä ja en tajunnu millä perkelleelä saan ne av kanavalle ni honasin et reckkiä ja playta samaan aikaan painamal se meni sinne videooon
Ei taida soitella lentokentällä, mutta kiva coveri.hey nyt tulee tiukka etsintä sherlockit. sAAttaa olla wycleaf jean siinä musa videossa mies soittaa skittalla lentokentällä
No hitto.aina koettanu sitä vuosien saatossa ettiä mut ei vaan löydy prkl
haha mä oo nettiny sitä aina airfieldAlkuperäinen kirjoittaja [sofie.];29946339:toi kyl tuli tubesta aika selvillä hakusanoilla et tuskin on toi...