Perjantain tiskoteekki!

9MM
Viskasin c-kasetit mäkeen aikoinaan mutta multa taitaa löytyä vielä pari veehoässää joihin olen nauhoitellut Mtv:n parhaita.
Listasin kappaleet vihkoon. Sitä vihkoa olen yrittänyt etsiä. Siellä olis varmasti paljon helmiä!=)

En ole muuten katsellut näkiskö you tubesta vanhoja Mtv:n listoja, esim top 30, vai mitä niitä ol.

Pitääkin tsekata!
Mäkin nauhottelin vhsälle paljon musaa sit tiekkö ei oll uakukosäädintä ja en tajunnu millä perkelleelä saan ne av kanavalle ni honasin et reckkiä ja playta samaan aikaan painamal se meni sinne videooon :)

Mäkin nauhottelin vhsälle paljon musaa sit tiekkö ei oll uakukosäädintä ja en tajunnu millä perkelleelä saan ne av kanavalle ni honasin et reckkiä ja playta samaan aikaan painamal se meni sinne videooon :)
Sitten kun meidän vidioissa kelaus ei enää toiminut niin jouduin manuaalisesti kelaamaan kasetin alkuun.:LOL:

• Tykkää
Reactions: 9MM
  • Tykkää
Reactions: 9MM
9MM
toi näyttää just siltä sofie en viellä kuunnellu olin ku tää sivusto alko jumittaa ja toi sun biisi ei vaan tullu et saisin sen youtubee olin grrr räjähtämässä odotuksesta noniin nyt meen kunteleen biiisin

Yhteistyössä