Perjantain tiskoteekki!

saikko koskaan nähä sitä loppua :) sen lopunahn voi ottaa niin että vaikka kuinka down ni aina nousee ylös. On siinä asennetta hei miten mä en oo koskaan huomannu et se ois tullu telkkarista? tää on nyt mun arvuutteluu kun ei sitä nyt oo ainakan näkyny et oliks se liian bloody leffa? ainiin siitä lopust vois tulkita viellä et se lähin tulee sun niskaan joka heittää tikarin. Mitäs itelles tulee siitä mieleen?
En ole vieläkään katsonut sitä loppuun, vaikka mulla on se DVD:nä. Muistan vaan, että se oli ihan hitsin hyvä ja sitten nauha pätkäs ja koko kokemuksesta läksi "ilmat pihalle". :D On siitä yli 12 vuotta aikaa. Tykkään hyvistä gangsterielkoista. :) Pitäisi kaivautua sohvaan katsomaan se joskus uudelleen.

9MM
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29947471:
En ole vieläkään katsonut sitä loppuun, vaikka mulla on se DVD:nä. Muistan vaan, että se oli ihan hitsin hyvä ja sitten nauha pätkäs ja koko kokemuksesta läksi "ilmat pihalle". :D On siitä yli 12 vuotta aikaa. Tykkään hyvistä gangsterielkoista. :) Pitäisi kaivautua sohvaan katsomaan se joskus uudelleen.
kyl se kannattaakin kattoa ai sä elät ecarfacen oravanpyöräs et pääse eteenpäin ennenkuin valmistut kattomalla viimeinkin sen loppuun minkä jätit kesken. se kesken jättäminen kummittelee nyt :).

ja tää oli tohtoris tason vastaus ;D
up and rise mutta liikaa ahneus on tuho on se opetus :)

huomenta kahvii ja zimbaa[/QUOTE]

Huomenta huomenta.
Mulla kahvii kupissa ja vähän tällänen olo.
[video=youtube_share;wIgOL21S98o]http://youtu.be/wIgOL21S98o[/video]

brazilialaista se olla pitää onhan siinä auringon värit :) mut me lähetään ulos kuulemam loppu viikko kylmepää perhana sitä aitoa goen til lnovemberia ei saa ladattua :(
Kivoja ulkoiluja teille.:)

Huomenna alkaa viiletä, kannattaa tänään kerätä siis urakalla auringon lämpöä.
Toivottavasti ei sentään räntää ala satamaan täällä vetelässä, kuten Itä-Suomeenko se ny oli, lupas.

[video=youtube_share;hN5X4kGhAtU]http://youtu.be/hN5X4kGhAtU[/video]

• Tykkää
Reactions: feger

Yhteistyössä