The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
haluuks sirahvi lainata multa sortseja?

joudun tunnustamaan että ne ei oo ihan viimesintä houte kouturea
Tuskin sekään on kovin nökönuukaa, mä en muutenkaan oo mistään muotilehdestä repästy :D Tosin hippipöksyissä on hyvä hengailla kun lahkeetkin saa nostettua ja sidottua nauhoilla.


Mää mietin et pitäisköhän ottaa fillari matkaan rolloon niin vois kulkeminen olla hieman helpompaa siellä päässä.
 
kannataa vähän seurailla miten lähistöllä olevat ihmiset reakoi ja matkii nitä ½ sekunnin viiveellä

näin välttyy kiusallisilta tilanteilta
Me tehtiin tolleen espanjalaisessa sporttibaarissa kun oltiin katsomassa La Ligan matsia. Katsottiin ensin tuulettaako paikalliset ja tehtiin samoin. Ei oltu ihan varmoja kumman puolella piti olla
 
...sapuskaa pitäs ährätä ja toisella silimän puolikkaalla kattella pronssipeliä ja näemmä saan kohta toimia erotuomarinakin näille omille kenttäpelaajilleni ja...

Miten näitä tilanteita tällein tulee:D

Mutta. Tulipahan tänään muistutusta ja opetusta jälleen. Että ehkä pitäs tuuletella noita korkokenkiänsä hiukan useammin :snotty:...kyllä on taas kintut makusina äkkisiltään harjoituksen puutteesta :D

Maalaistunut olen tosiaankin sujuvasti, kun mieluummin kuljen näin kesällä joko paljain jaloin tai hätäiseltään jotkut tennarit/reinot/kumpparit kintuissa :p. Eipä olis uskonut, jos joku olis moista mulle väittänyt
 
mulla on ollut joskus fiesta mut se oli aatamin aikanen ja vaikka nykyset fiestat on jo kunnon pelejä oletettavasti niin jäänyt kammo. Eipä tässä sitten paljon taideta muutella kun pitäs sitä autoa...
Käy koeajamassa uusi fiesta. On todella eri auto kuin aataminaikaiset. Miulla oli muutaman viikon tuossa ajossa fiesta ja jos itse menisin nyt ostamaan autoa harkitsisin fiestaa vakavasti.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä