The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29945458:
Puol tuntia ja siihen reilu tunti lisää ni mä oon kotona :heart: Kyl koti on aina koti :)
Kotiin on aina ihana palata.:)
 
..johan se kelin vaihtelua pukkas tähän väliin. Meillä ukkosti, salamoi ja jyrähteli urakalla, sitten keksi ruveta satamaan kaatamalla ja ei menny kauaakaan kun jo pommitteli sormenpään kokoisilla rakeilla :D. On se kerkiiväinen tuo ilimojen isäntä!

Ja nyt elo on heppeimmillään taas tovin, ilma raikasta ja pääskysten lentonäytöksiä täynnänsä :)

Ja se ois vissiin pitänyt lotota tai jotain sillä nyt on semmosta munkkimähöstä liikenteessä jotta ihmetellä saattaa...tämmönen pienpäinen ihminen mennee aivan ymmyrkäiseksi :snotty:
 
...jos meijen kesästä tässä nyt tulee yhtn mitään - muiden osalta varmaan tuleekin, mutta mun osalle on kertymässä huolimurherypästä, mikä selvitellään sitten aikanaan mutta toisaalta aiheuttaa jo nyt asioiden järjestämisiä ja syränsuruja ja...no, paskaaks sitä siitä - niin me taijetaan kohta olla ns. kahden mökin loukossa :D

Eli mikäli meijen reissut suuntautuu pohjoseen, meillä on silloin käytössä hulppea mökki, missä pitää tukikohtaa sen reissun aikana :O :). Ja - jos sattuukin niin, että rymyäminen keskittyy tähän likelle,niin....meillä on käytössä mökki ihan helkutan hyvällä hollilla irtiottoa ajatellen.

Toi mies on kyllä sitten niin yllätyksellinen :heart:
 
Ainii.

Mun piti tänään laittamani kalasoppa.

Ei huvittanu.

Laitoin kolme pakettia nuudeleita ja kilon paseerattua tomaattia.

Hommassa meni melkein kaksi minuuttia. Kait totakin syö, koska en minäkään pysty noit aineksia pilaamaan.
 
...jos meijen kesästä tässä nyt tulee yhtn mitään - muiden osalta varmaan tuleekin, mutta mun osalle on kertymässä huolimurherypästä, mikä selvitellään sitten aikanaan mutta toisaalta aiheuttaa jo nyt asioiden järjestämisiä ja syränsuruja ja...no, paskaaks sitä siitä - niin me taijetaan kohta olla ns. kahden mökin loukossa :D

Eli mikäli meijen reissut suuntautuu pohjoseen, meillä on silloin käytössä hulppea mökki, missä pitää tukikohtaa sen reissun aikana :O :). Ja - jos sattuukin niin, että rymyäminen keskittyy tähän likelle,niin....meillä on käytössä mökki ihan helkutan hyvällä hollilla irtiottoa ajatellen.

Toi mies on kyllä sitten niin yllätyksellinen :heart:
Meinasin lukea ton pahemman kerran väärin, mut luin toisen kerran.

Ihan saarnaamatta mä kerron yhden asian joka on taatusti totta:

Asiat joista selviää rahalla on halpoja asioita.
 
FreezeCat, ikävä kuulla, että sulla on murheita, halaus.
Ei kait vakavampaa ku 2 mökin loukussa ?
 
Viimeksi muokattu:
Pikainen päissäänlaskutoimitus sanoo, että sinä ajat vuodessa viiskyttonnia vain päästäksesi työpaikalle ja kotiin.

Toi on ihan hirvee kilsamäärä. Kauparatsun, humpansoittajan tai jonkun muun ammatikseen persettä myyvän kilsalukema.

Eikö siin duunis lähellä ole kämppiä tai tontteja?
No niinpä ja siihen päälle vielä muut ajot.Ei tuu halvaks ei mutta minkäs teet. Vois kai sitä lähemmäs muuttaa mutta koska en tunne ketään niiltä main niin olisin aina yksin. Ja juu multa ei onnistu uusiin ihmisiin tutustuminen mitenkään helpolla saaatikka jos olen päässyt juttusille niin ruveta ehdottelee yhteydenpitoa,täällä on kaverit ja perhe ja muut tutut.
 
Meinasin lukea ton pahemman kerran väärin, mut luin toisen kerran.

Ihan saarnaamatta mä kerron yhden asian joka on taatusti totta:

Asiat joista selviää rahalla on halpoja asioita.
Pahoittelen hjuvin hjuonosta jitseni jilmaisusta :snotty:...tässä päässä ajatukset risteilevät nyt sen verran sukkelasti, että ei mitään tolkun määrää ilman näpyttelyäkin...

Mutta joo - tottahan se on, rahalla saa ja hevosella pääsee. Katellaan nyt tota siunaantunutta mökkitilannetta - mua itteäni hotsittas kyllä päästä tuonne ylemmäksi reissaamaan, jos vaikka pohojammaan kautta kipuais ylemmäksi pohjoseen - mutta en mä pahaksi panis jos vaikka pysyteltäs tässä likelläkin, sillä on tässäkin tätä pällistelemisen paikkaa vaikka kuinka.

Just käytiin sitä likempänä olevaa mökkiä kattomassa. Mä olen niin myytynä. Keskeltä mettää löytyy keidas järvinäköalalla ja rantaviivalla. Ja ihanat lenkkeilyreitit heti tuvan nurkalta... Mökin pihapiirikin sellaista että varmasti ipanat viihtyvät, nuorimmainen olikin mukana katsastamassa ja johan tuo olis heti sinne jäänyt yöksi ja puuhastelemaan.

No. Kaikki aikanaan.
 
FreezeCat, ikävä kuulla, että sulla on murheita, halaus.
Ei kait vakavampaa ku 2 mökin loukussa ?
Kiitos sinä murunen halauksista - ei tässä mulla mitään sellaista mistä en hammasta purren selviäisi.Normihuttua, mikä vain kuuluu tähän elon kuvaan.

Ja toi kahden mökin loukussa oleminen ei ole vakava juttu alkuunkaan :D - lähinnä lottovoittoon verrattavaa asioiden natsaamisen ällistelyä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä