The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ei mua mikään nypi mutta ei kutsuja mua sinne edes haluaa jos siellä on muita eli ei tää nyt niin musta ole kiinni. ja mitä mä sinne menisin edes nyrpistelee ja pilaamaan muiden iltaa. mut jos ei muita ole niin sitten se on ihan eri asia.
Oolrait :) - kävipä huomenissa sitten miten tahansa, niin toivottavasti se on hyvä päivä :)
 
Joo, toi nyt oli ihan keskenkasvuista pellemeininkiä tuon tasoiselta valmentajalta, että ihan ihmetellä täytyy. Saas nähdä, tuleeko sanktioita joukkueelle valmentajan asiattomuuksista...en mä kyllä sitä pahana asiana ollenkaan näkis :rolleyes:...sotkis vain pakkaa sopivasti ennen matsin alkua ;)
ei maha juryllä olla uskallusta antaa rangaistusta ryssän valkulle
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29943621:
Nyt mie keksin yhden hyvän asian tästä helvetillisestä helteestä. Naapuritalon parvekkeella kekkaloi mielettömän komea uros pelkissä alushousuissa :p. Menisiköhän läpi selitys lintubongailusta jos kiikareita alkaisin kaivelemaan kaapista :whistle:.
:D

..sitä muuten tiiäkään, josko ihan tommonen parvi moisia uroksia lehahtelis ilmoille...siinä vois olla assistentin paikkaa avoinna, sillä eihän siinä sitten millään kaikkea ehtis vihkoseen kirjottaa, kun niitä tuntomerkkejä niin kovin tarkkana pitää katsella :rolleyes: :p...

Vaan on siinä sulla sitten maisemat kohdallaan!
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29943629:
tiedän vaan,ei ole omasta päästä keksitty. turha tästä on nyt vääntää mitään draamaa,en mä edes menis jos siellä on porukka kattomas lätkää,eri asia jos ei muita olis niin voisin mennä ja olla katselematta kun tiedetään etten jaksa kiinnostua lätkästä. voin sitten pöhköillä omiani:D
Ei ole tarkoitus vääntää draamaa :hug:.
 
ei muuten mut jos ei huomenna nähdä niin en tiedä millo sit seuraavan kerran nähdään niin siksi voisin uhrautua huomenna jos ei muita ole. ja oli miten oli niin eiköhän huomenna ole ihan ok päivä kaikenkaikkiaan.
Oi, no sitten toivon, että pääset viettämään aikaa kaverisi seurassa. Tuollaiset tapaamiset kun kantavat niin pitkälle...:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä