The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pessimistinä mietin, että onhan ne silti voittaneet sen hopean :)
Venäjä on TOSI paha, ja pitäs varmasti venyä vielä enemmän ku tänään.
Pelkäsin että hemmetti jos ne tän iltasen häviää niin Ruotsi vastassa pronssikamppailussa, kiva hävitä niillekin :D Vaan onneks ei.
Toki hopeakin on näiden pelien valossa hyvä suoritus mutta....jos tässä nyt on osattu Leijonaa huoltaa ja hoitaa ja kepittääkin oikein, niin nälkää on jäänyt ja tahtoa, jotta...No, se nähdään huomenna :)

Mä kans tovin ryveskelin tässä "kummiskaan mitään tule, kohta tilanne kuitenkin 3-2 tsekkipojalle"- ajatuksen kanssa ja kirosin, että aina me vaan kohkataan tuon tutun ja turvallisen sinikeltasen naapurin kanssa :D.

Onneksipa olin tällä kertaa väärässä.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Mahtavaa jellonat! Huominen peli jännittää jo nyt niin maan prkleesti :D

Ja mahtavaa sekin että Immosen maali meni multa kokonaan ohi, kun huomasin yhtäkkiä omaavani tissivaon! :D
Ilman tuota rantapalloa mahan paikalla tuntisin itseni hyvinkin seksikkääksi:stick:
 
No sori:D
En mä sinne mene jos sinne menee porukkaa kun en niitä tunne mut jos ei mene niin ehkä voin uhrautua sen verran...riippuen jaksaako kutsuja mua sitten kun en ole lätkä intoinen.
Älä sorittele yhtään, kun sä olet tuon piirteesi kanssa just niin ihanan tinku :D

Mutta kuules nyt, sä et tiiä mitä mahdat menettää jos et sinne menekään....sitä ei ikinä tiiä, milloin paikalla onkin tutustumisen arvoista seuraa ;)....
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Ainii. Kotojengi tais voittaa ton matsin.

Viimeistään nyt Erkan puhelin muuten käy kuumana. Änhooällässä pelaajapalkkiot on rajattu, mut valmentajien liksat taitaa olla vapaata riistaa? Erkka voi huoletta laittaa tarjottuun summaan ykkönen eteen tai nolla perään. Tarjoaja maksaa.

Mut tos erätauolla tuli jotain mist mä en tosiaankaan tykkää. Urheilu ny ei o mun juttuni muutenkaan, mut sen kait pitäis olla edes jotenkin tervehenkistä esimerkkiä nuorisolle? Jokainen kiakkoilija tietää, et rikoslaki on olemassa jäälläkin. Ainoakaan edes paha poju ei taatusti tee tahallaan semmoista pahaa mist ei selviä parikytminuuttisella.

Toi Venäjän valmentajan käytös on jotain täysin alamittaisen touhua.

Oikeesti ainoo oikee ratkaisu olis diskata koko jengi ja sit jättää vaik mitalit jakamatta.

Jos tommonen pulmantaja saa turnauksen palkaksi viel mitalin kaulaansa, niin maailma on väärässä. Oikeesti.
 
Älä sorittele yhtään, kun sä olet tuon piirteesi kanssa just niin ihanan tinku :D

Mutta kuules nyt, sä et tiiä mitä mahdat menettää jos et sinne menekään....sitä ei ikinä tiiä, milloin paikalla onkin tutustumisen arvoista seuraa ;)....
No höh,en mä sinne mene jos siellä muita. No kaipa tuo selvii huomisen päivän aikana. Mut jos sinne ei mene muita niin voin mä ehkä sit uhrautua...
 
Hoi,

Tänä aamuna syntyi vihdoin kiireellisellä sektiolla neljäntenä käynnistyspäivänä täydellinen pieni poika viikoin 38+4, paino 4100 g ja pituutta 51 cm. Kaveri on rauhallinen ja rakastaa olla sylissä.
Synnytys oli helvetillinen ja ollaan onnellisia että ollaan elossa.

Olo on kipeä leikkauksen jäljiltä, väsynyt kolmen unettoman vuorokauden jälkeen - mutta kaikki tuska ennen ja nyt on täysin pienepienen letun arvoista.
 
Hoi,

Tänä aamuna syntyi vihdoin kiireellisellä sektiolla neljäntenä käynnistyspäivänä täydellinen pieni poika viikoin 38+4, paino 4100 g ja pituutta 51 cm. Kaveri on rauhallinen ja rakastaa olla sylissä.
Synnytys oli helvetillinen ja ollaan onnellisia että ollaan elossa.

Olo on kipeä leikkauksen jäljiltä, väsynyt kolmen unettoman vuorokauden jälkeen - mutta kaikki tuska ennen ja nyt on täysin pienepienen letun arvoista.
OI,minilettunen:heart: Paljon onnea koko perheelle:flower:
ja nyt sit lepoa ja isi hoitaa kaikki muut.
 
Ainii. Kotojengi tais voittaa ton matsin.

Viimeistään nyt Erkan puhelin muuten käy kuumana. Änhooällässä pelaajapalkkiot on rajattu, mut valmentajien liksat taitaa olla vapaata riistaa? Erkka voi huoletta laittaa tarjottuun summaan ykkönen eteen tai nolla perään. Tarjoaja maksaa.

Mut tos erätauolla tuli jotain mist mä en tosiaankaan tykkää. Urheilu ny ei o mun juttuni muutenkaan, mut sen kait pitäis olla edes jotenkin tervehenkistä esimerkkiä nuorisolle? Jokainen kiakkoilija tietää, et rikoslaki on olemassa jäälläkin. Ainoakaan edes paha poju ei taatusti tee tahallaan semmoista pahaa mist ei selviä parikytminuuttisella.

Toi Venäjän valmentajan käytös on jotain täysin alamittaisen touhua.

Oikeesti ainoo oikee ratkaisu olis diskata koko jengi ja sit jättää vaik mitalit jakamatta.

Jos tommonen pulmantaja saa turnauksen palkaksi viel mitalin kaulaansa, niin maailma on väärässä. Oikeesti.
Joo, toi nyt oli ihan keskenkasvuista pellemeininkiä tuon tasoiselta valmentajalta, että ihan ihmetellä täytyy. Saas nähdä, tuleeko sanktioita joukkueelle valmentajan asiattomuuksista...en mä kyllä sitä pahana asiana ollenkaan näkis :rolleyes:...sotkis vain pakkaa sopivasti ennen matsin alkua ;)
 
Hoi,

Tänä aamuna syntyi vihdoin kiireellisellä sektiolla neljäntenä käynnistyspäivänä täydellinen pieni poika viikoin 38+4, paino 4100 g ja pituutta 51 cm. Kaveri on rauhallinen ja rakastaa olla sylissä.
Synnytys oli helvetillinen ja ollaan onnellisia että ollaan elossa.

Olo on kipeä leikkauksen jäljiltä, väsynyt kolmen unettoman vuorokauden jälkeen - mutta kaikki tuska ennen ja nyt on täysin pienepienen letun arvoista.
Onnea onnea tuhannesti onnea minilätylle ja koko perheelle :flower: Tottakai hän on täydellinen :heart:
 
Lettuselle isot lämpimät onnittelut pienen lettusen johdosta :heart: :kiss: :flower:
Nauttikaa uudesta perheenjäsenestä koko perheenne voimin...ja ihanaa vauvaasi ihastellessa keskity itse vain toipumiseen ja olemiseen :)
 
No höh,en mä sinne mene jos siellä muita. No kaipa tuo selvii huomisen päivän aikana. Mut jos sinne ei mene muita niin voin mä ehkä sit uhrautua...[/QUOTE]

:D - ihanaa..sä oot mainio!

Mikäs sua siinä sitten oikein nyppii, jos/kun siellä muitakin sattuis olemaan....oisko se niin hirveetä, jos sattuisit vaikka tapaamaan jonkun tosi kivanoloisen tyypin ;)? (ja ihan vaan pienellä pilkkeellä silimäkulumassa kyselen, en ollenkaan vakavana enkä vakavissani :) )
 
Nyt mie keksin yhden hyvän asian tästä helvetillisestä helteestä. Naapuritalon parvekkeella kekkaloi mielettömän komea uros pelkissä alushousuissa :p. Menisiköhän läpi selitys lintubongailusta jos kiikareita alkaisin kaivelemaan kaapista :whistle:.
 
No höh,en mä sinne mene jos siellä muita. No kaipa tuo selvii huomisen päivän aikana. Mut jos sinne ei mene muita niin voin mä ehkä sit uhrautua...[/QUOTE]

:D - ihanaa..sä oot mainio!

Mikäs sua siinä sitten oikein nyppii, jos/kun siellä muitakin sattuis olemaan....oisko se niin hirveetä, jos sattuisit vaikka tapaamaan jonkun tosi kivanoloisen tyypin ;)? (ja ihan vaan pienellä pilkkeellä silimäkulumassa kyselen, en ollenkaan vakavana enkä vakavissani :) )
ei mua mikään nypi mutta ei kutsuja mua sinne edes haluaa jos siellä on muita eli ei tää nyt niin musta ole kiinni. ja mitä mä sinne menisin edes nyrpistelee ja pilaamaan muiden iltaa. mut jos ei muita ole niin sitten se on ihan eri asia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä