The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Soon kuulkaas sillälailla että meikäläisellä on tasan tarkkaan huomenna kaukosäätimen ja telkkarin yksinomistus!!!

Leijonat teki kovan työn, ei ihan heti olis uskonutkaan ensimmäisten matsien jälkeen...
 
IhQ
JEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!:attn:Ihanaa Leijonat, ihanaa! Ihan uskomaton peli taas, ei todellakaan olis alun perusteella uskonut että ne pääsee yhtään mihinkään ja helevetti, finaaliin asti ne on räpiköineet :O
 
No jaahas,meni sitten huominen perseelleen jos suomi meni finaaliin. Mun piti mennä kylään huomen illalla mut joko a)sinne kerääntyy porukkaa kattoo sitä tai B) ei keräänny ja mun kutsu edelleen voimassa mut sit joudun katsomaan sitä peliä.
 
No jaahas,meni sitten huominen perseelleen jos suomi meni finaaliin. Mun piti mennä kylään huomen illalla mut joko a)sinne kerääntyy porukkaa kattoo sitä tai B) ei keräänny ja mun kutsu edelleen voimassa mut sit joudun katsomaan sitä peliä.
:D - anteeks vaan mutta väkisinkin pistää hymyilyttämään leveesti, kun teki miten päin vaan, niin aina se on tavalla tai toisella huonosti

Voi tinku sua, kun sä oot ihan hassu :kiss:
 
IhQ
..mutta huomenna on kyllä kova luu vastassa, että se vaatii kyllä Suomelta täydellistä peliä. Venäjä ei ole hävinnyt matsiakaan...ihan on semmonen tutina, että tunnelma on huomenna kohdillaan :)
Pessimistinä mietin, että onhan ne silti voittaneet sen hopean :)
Venäjä on TOSI paha, ja pitäs varmasti venyä vielä enemmän ku tänään.
Pelkäsin että hemmetti jos ne tän iltasen häviää niin Ruotsi vastassa pronssikamppailussa, kiva hävitä niillekin :D Vaan onneks ei.
 
:D - anteeks vaan mutta väkisinkin pistää hymyilyttämään leveesti, kun teki miten päin vaan, niin aina se on tavalla tai toisella huonosti

Voi tinku sua, kun sä oot ihan hassu :kiss:
No sori:D
En mä sinne mene jos sinne menee porukkaa kun en niitä tunne mut jos ei mene niin ehkä voin uhrautua sen verran...riippuen jaksaako kutsuja mua sitten kun en ole lätkä intoinen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä