The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pissiskielen perussana on vittu. Alla esimerkki oikeasta pissiskielestä.

"vitun kusipää, mul on vittu ollut muutenkin niin vitunmoinen päivä ja sä vaan vittuilet
naama kuin norsun vitulla, onks pakko haistatella sitä vitun vittua kokoajan, vittuuks sil on
vittuakaan väliä jos mä en vittu osaa kirjoittaa ilman yhtään vitun typoa, oikeesti...”


Vittu :xmas:.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
No vittu hei, kelaa nyt vähän vittu, mitä mä oon vittu tänään duunannu. Mä olin vittu hei koko vitun päivän duunissa, sillaikaa kun te vittu, ette duunannu mitää.
Ja vittu ku rupes väsyttää, et kai mä vittu sitte meen nyt nukkuu. Vitun hyvää yötä nyt vaan vittu.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
No vittu hei, kelaa nyt vähän vittu, mitä mä oon vittu tänään duunannu. Mä olin vittu hei koko vitun päivän duunissa, sillaikaa kun te vittu, ette duunannu mitää.
Ja vittu ku rupes väsyttää, et kai mä vittu sitte meen nyt nukkuu. Vitun hyvää yötä nyt vaan vittu.
No vitun vittu hei... mee sitten vittu nukkuu, vittu :kiss:.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29941378:
Pissiskielen perussana on vittu. Alla esimerkki oikeasta pissiskielestä.

"vitun kusipää, mul on vittu ollut muutenkin niin vitunmoinen päivä ja sä vaan vittuilet
naama kuin norsun vitulla, onks pakko haistatella sitä vitun vittua kokoajan, vittuuks sil on
vittuakaan väliä jos mä en vittu osaa kirjoittaa ilman yhtään vitun typoa, oikeesti...”


Vittu :xmas:.
Onksillä naamaki :confused: En oo selvästikään kattonu tarpeex luontodokumenttei.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä