Aika söötti gebardi.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Lipsetti varmaan ihastuu tuohon poikaan
Tulin minä kaapista ulos - YouTube
Tosta tuli mieleen Turkissa Pamukkale ja se matka sinne! Huh mitkä näkymät.höh toi avoauto ku oltiin ulkomailla kreikassa ja siellä vuoristoissa ajeltiin ois ollu kova mut ei löydetty sitä autoo siistii ajella vuorensolissa ylös alas näkymät mahtavat
ja muutenkin ne bussit kun hälinää ja pörinää siin ympärillä ja monotooniseti hölpöttävä opas siinä on se ja se seeeeeeee oli kaunis toi patas vuonna 1700 kun henrituis nasretilainen matkusti sinne. 6 tuntia hiostavas bussis ilman röökiä ni hermohan siinä menisTosta tuli mieleen Turkissa Pamukkale ja se matka sinne! Huh mitkä näkymät.
Muu ryhmä meni bussilla. Me mentiin taksilla kun bussissa ei saanu polttaa tupakkaa.
Oikeen into nous noista sun ekoista lauseista!!!!:heart:tulipa viel mieleen tost palmust ku sri lankassa ajeltiin motskareilla tosin mulla oli luja skootteri on muuten härö liikenne ajella siellä päin noh oli kuuma nähtiin biitsi päätettiin juoksu jalkaa toisen kundin kaa kypärät ja vaatteet lenteli pois siinä matkalla kohti tyrskyi hypättiin uimaan sit paikalliset tulee kiirestii hutaaa me ollaan et mitä vittua ni sit ymmärettiin et se oli maailman myrkyllisempien kaljoen parittelupaikka kivikalat ja kuulemma tuhansii tieäkkö sellanen ku pistää pussaa vai syö en muista ni sulla on kuus minuuttia aikaa olla elossa voin sanoo et sydän pysähty siinä lammikossa päästiin kuitenkin maihin huh oli niin kiire uimaan et ei älynny miks ketään muita uimassa
noh kyl mä opin et kysyn mihin lätäkköön kannattaa mennä uimaan oishan se hei noloo delaa johonkin kalan pusuunOikeen into nous noista sun ekoista lauseista lauseista!!!!:heart:
No tottahan sitä ryysää lätäkköön kun kivan paikan näkee.=)
Hyvä ettei käyny mitään!! Oppia ikä kaikki, tai sitten ei.:ashamed:
Huutiksesta.Mistähän sais monokkelin ja silinteri hatun ja taskunauriin ja sellasen sauvan