The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
akakak
Kirosana.

Yritin irtautua maailmasta, mutta myöhästyin. Viikonlopuna tarttis siirtää pianon painoinen sohva. Häättänäm.

Mä olen pianoni ja flyygelini jo kantanu. Viimeisimmän flygarin asensin Lahden konserttitaloon muistaakseni vuonna -88, enkä sen jälkeen ole koskenut mihinkään pippeliäni painavampaan.

On asioita joissa olen liian hyvä.

Miksi en saa olla rauhassa? Se kun on ainoa mitä maailmalta enää toivon.

Rauha ja hiljaisuus.

-ak
 
Kirosana.

Yritin irtautua maailmasta, mutta myöhästyin. Viikonlopuna tarttis siirtää pianon painoinen sohva. Häättänäm.

Mä olen pianoni ja flyygelini jo kantanu. Viimeisimmän flygarin asensin Lahden konserttitaloon muistaakseni vuonna -88, enkä sen jälkeen ole koskenut mihinkään pippeliäni painavampaan.

On asioita joissa olen liian hyvä.

Miksi en saa olla rauhassa? Se kun on ainoa mitä maailmalta enää toivon.

Rauha ja hiljaisuus.

-ak
Ihmisen on tosi hankala olla rauhassa ja hiljaisuudessa, nykypäivänä pitää olla jonkun vekottimen tai somen tavoitettavissa jatkuvasti. Jos ei ole, saattaa joku ilmestyä henk koht paikan päälle etsimään. Rasittavaa.
 
Mun pikkutytölle on kasvanut finni kuulkaas keskelle leukaa ja se pilaa kuulema koko naaman ja se ei voi mennä kouluun ja sen KOKO ELÄMÄ on IHAN PILALLA!!!! :D

Ja mä olin vaan et aaaawwwwwww, ihana pikkuinen on jo niin iso tyttö, tule tänne niin äiti lainaa peitepuikkoa, kyllä se siitä ja nyt sinne kouluun! :)

Huomenta ja hitsi miten komee päivä, taidan lähteä kuulkaas taas sinne kukkakauppaan ja mylläämään pihaa. Voi sitten nolata tyttärensä klo 13 kun menen sen teatteri esitykseen naama mullassa hikeä valuen. Pitäskö huutaa katsomosta et "äitin kulta!Äiti täällä. Sun finni ei näy kuule yhtään!!!!" :vampire:
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Oman ukkoni kanssa joskus alkuaikoina tuli roikuttua aamu neljään messengerissä, kuudelta sitten herätys ja reippaana töihin :D Jonkin sortin hulluutta kai sekin...

Pommiin nukkuminen on oikeasti kamalaa, en tykkää yhtään siitä paniikinomasesta tilasta minkä se aiheuttaa!
 
kahvikirahvi
Oman ukkoni kanssa joskus alkuaikoina tuli roikuttua aamu neljään messengerissä, kuudelta sitten herätys ja reippaana töihin :D Jonkin sortin hulluutta kai sekin...

Pommiin nukkuminen on oikeasti kamalaa, en tykkää yhtään siitä paniikinomasesta tilasta minkä se aiheuttaa!
Se on kyl bärseestä. Mut mulla soi onneks kello yleens niin aikaisin et jää jumitusvaraa aamulle.
 
Oman ukkoni kanssa joskus alkuaikoina tuli roikuttua aamu neljään messengerissä, kuudelta sitten herätys ja reippaana töihin :D Jonkin sortin hulluutta kai sekin...

Pommiin nukkuminen on oikeasti kamalaa, en tykkää yhtään siitä paniikinomasesta tilasta minkä se aiheuttaa!
:LOL: mulla on ollut helppoa kun ei ollut nettiä eikä kännyköitä, perheessä oli yksi lankapuhelin, joka oli eteisessä vanhempien makuuhuoneen edessä eikä tullut kuuloonkaan että oisi yökaudet roikuttu puhelimessa. Piti nukkua hyvin ja treffata aamulla koulumatkalla
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
:LOL: mulla on ollut helppoa kun ei ollut nettiä eikä kännyköitä, perheessä oli yksi lankapuhelin, joka oli eteisessä vanhempien makuuhuoneen edessä eikä tullut kuuloonkaan että oisi yökaudet roikuttu puhelimessa. Piti nukkua hyvin ja treffata aamulla koulumatkalla
Ooh, aika ennen SoMea, älypuhelimia, appseja sun muuta "mukavaa".
Hädin tuskin muistan sitä :D
 
Päevää!

Viikonloppu! Jo mä kaipasinkin lepoa. Pyykkikone pyörii ja kun se pyörinyt niin käyn autoo huoltamassa. Kaupas kävin ja 26eurolla sain kassillisen tavaraa.Lähinnä hedelmiä ja salaattia ,olisiellä juotavaa ja leipää ja jotain muuta pientä. Mut ihan yllätyin kuinka vähän kassillinen tavaraa maksoi:)
 
Päevää!

Viikonloppu! Jo mä kaipasinkin lepoa. Pyykkikone pyörii ja kun se pyörinyt niin käyn autoo huoltamassa. Kaupas kävin ja 26eurolla sain kassillisen tavaraa.Lähinnä hedelmiä ja salaattia ,olisiellä juotavaa ja leipää ja jotain muuta pientä. Mut ihan yllätyin kuinka vähän kassillinen tavaraa maksoi:)
Kävikö Tinku NatsiSiwassa? :) Mä aina siellä käytyäni hämmästelen halpaa hintaa, harmi ku ei oo ihan lähellä kyseistä liikettä :/
 
kahvikirahvi
Mä hämmästelen aina lidlissä halpoja hintoja. Ostin tänään shittymarketista paketin hapankorppuja, maksoi 1,99e. No, lidlissä käydessä sydämeni itki verta. Lidlissä täysin samanlainen, saman valmistajan korppupaketti 1,29e. Olisin säästäny 70 senttiä jos olisin tienny et niitä myydään natsisiwassa :'(
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä