Sitten muuttuis elämä paljonkin, eli joutuisin lopettamaan opinnot. Etsisin varmaan vakituisen työn, tai ainakin yrittäisin. Vois olla pari muutakin hakijaa sitten...Ihan kaikki myös siis nämä välilliset.
Sitten muuttuis elämä paljonkin, eli joutuisin lopettamaan opinnot. Etsisin varmaan vakituisen työn, tai ainakin yrittäisin. Vois olla pari muutakin hakijaa sitten...Ihan kaikki myös siis nämä välilliset.
Todennäköisesti minä ja muutama tuhat (=sadat tuhannet) kunnan tai kaupungin palkalistoilta työttömiksi jäävät ei niitä palveluja käyttäisi. Ulkomaan kaupaan voi toki olla että asialla ei olisi vaikutuksia.Asiakkaina sekä minun että mieheni firmassa on kunnat, valtio, isot koti- ja ulkomaalaiset firmat, joten en tiedä paljonko eläkeläisten lisien katoaminen muuttaisi meidän firmojen toimintaa...
Oma ja perheen elitaso tosin voisi myös nousta vaikka tietyt palvelut jäisi ostamatta ja minulla olisi kotona olessani aikaa/mahdollisuus tehdä tai hoitaa ne itse.Minulla ei olisi töitä.
Miksi ne pitäisi säilyttää, varsinkaan jos esim. lääkkeitä olisi mahdollisuus käyttää?Lääkäripalvelut säilyisivät kohtuuhintaisina, koska niitä olisi pakko pitää myös julkisella sektorilla saatavina.
Ootko huomannut että viime vuosina Suomella ei ole mennyt ihan yhtä hyvin?Nykytilanteessa ei vaikuta mihinkään mutta entä jos tuleekin jotain? Sitte ollaan pulassa.kelle tahansa vois tulla se tilanne.
Mä en ymmärrä tuota hinkua ajaa alas kaikkia etuuksia.jos te todella kaipaatte elää sellases maas niin tiedoksi ett niitä on jo pilvin pimein olemassa.muuttakaa niihin ja antakaa suomen olla mikä on
No, väännetään rautalangasta vielä yhden kerran.Miksi ne pitäisi säilyttää, varsinkaan jos esim. lääkkeitä olisi mahdollisuus käyttää?
Miten tuo järkeistäisi menoa? Useampi olisi sossun luukulla hakemassa rahaa ja byrokratia vaan lisääntyisi.Alkuperäinen kirjoittaja älkjh;29936998:Valtion tulisi mielestäni kuitenkin järkeistää tukien maksamista.
esim toimeentulotukena saisi tulojen mukaan rahat ja kaikki automaationa maksettavat tulot kuten lapsilisä lakkautettaisiin.