Harmittaako teitä, ettette ole hyvälle miehelle alfa- tai edes betanaaras?

• Viestiketjun aloittaja Vierasmiess
  • Ensimmäinen viesti
"kääkkä"
No kannattaa etsiä tasoistansa seuraa. Me ollaan molemmat ihan kaurapuuroa. Onneks lapset (vielä) näyttää olevan ihan laatutavaraa. Mutta arvaa vaan kuvitellaanko me tässäkin pariskunnassa olevamme alfoja ja missejä ja huippuälykkäitä superyksilöitä. No ihan varmaan.

vie ras
Itseasiassa harmittaa. Mä olen ihan paska verrattuna mieheeni, joka saisi paremman vaimon ihan milloin vaan. Mä taas jäisin loppuiäkseni yksin, ihme että olen tuon miehen joskus saanut. Onneksi lapset on tulleet enemmän häneen kuin minuun.

Nyt harmittaa kyllä niin paljon, en halua pilata mieheni elämää. Tulostan samantien eropaperit ja päästän hänet menemään. Kiitos vierasmies, avasit silmäni. Mieheni kiittää sua vielä enemmän.

Vierasmiess
Mistä teitä selvännäkijöitä kuren ggg ja Aki riittää? Jeesus miten säälittävää ulinaa jos lukemanne ei miellytä. Akikin vinkuu kuin ämmät yhyy, ei sulla naista ole. Palstan pehmosanaiset omegamiehet omaa ehkä naisen jonka orjana ovat, naiset jotka käyvät lankeamassa kaltaisieni alfojen houkutuksiin koska kotona on pulla-aivoinen hissukka :)

Aki tai joku muu
Mistä teitä selvännäkijöitä kuren ggg ja Aki riittää? Jeesus miten säälittävää ulinaa jos lukemanne ei miellytä. Akikin vinkuu kuin ämmät yhyy, ei sulla naista ole. Palstan pehmosanaiset omegamiehet omaa ehkä naisen jonka orjana ovat, naiset jotka käyvät lankeamassa kaltaisieni alfojen houkutuksiin koska kotona on pulla-aivoinen hissukka :)
Oletko ylpeäkin kirjoitelmistasi? :)

"wieras"
Vierasmiehellä on kotona karvamunkki, mutta sitä kantotelinettä ei millään tahdo löytyä, joten kummakos tuo että katkeraks vetää. (Ja tää on varmaa tietoa, olen laillistettu sevänäkijä.)

Onko täällä montakin omegaa sinun lisäksesi?

Yhteistyössä