Harmittaako teitä, ettette ole hyvälle miehelle alfa- tai edes betanaaras?

• Viestiketjun aloittaja Vierasmiess
  • Ensimmäinen viesti
Vierasmiess
Kaikki tietää sen naistyypin, jolle muut naiset ilkkuu eikä oikein saa miestä. Sellainen vähän välimallin varpunen, joka ei oikeastaan ole hyvä missään. Ei ole välttämättä ruma, mutta ei kauniskaan. Ei muodokas, ei musikaalinen, ei taiteellinen, ei verbaalisesti kovin lahjakas jne. mutta tulee kuitenkin toimeen. Käy töissä ellei ole saikulla/raskaana ja maksaa laskut jos ei ole ehtinyt tuhlailemaan. Sellainen "ihan kiva" perus typy, joka myös beta-gammanaaraana tunnetaan.

Harmittaako teitä ikinä, että olette itsestäänselvän parhaan mahdollisen sijaan keskivertotasoa noin niinkuin esim. jälkikasvun geeniperimää ajatellen vaikka miehenne on laatutasoa? Tuskin tulee mitään Salma Hayekkeja betanaaraan munasolusta.

"pöpi"
Ei voi kuin mies aloitta näitä alfa-beta keskuteluja. Ihan tokuttoman takapajuista ajattelua että ihmisen vosi luokitella tuollaisella susiin ja muihin laumaeläimiin soveltuvalla systeemillä. Ihminenhän ei enää edes elä laumassa vaan perhekunnittain.
Lopeta jo.

[QUOTE="pöpi";29936483]Ei voi kuin mies aloitta näitä alfa-beta keskuteluja. Ihan tokuttoman takapajuista ajattelua että ihmisen vosi luokitella tuollaisella susiin ja muihin laumaeläimiin soveltuvalla systeemillä. Ihminenhän ei enää edes elä laumassa vaan perhekunnittain.
Lopeta jo.[/QUOTE]

Ihminen on ollut laumaeläin, nyt kaupungistumisen myötä asia ei ole niin selkeä. Mutta kyllä kansallisaatteet ovat yhä voimissaan joka heijastaa laumaantumista.

Minä en kuulu susilaumaan kun en ole edes susi :p sen laatuisen laumaantumisen hoitakoot muut.

Toimin kyllä ryhmässä siinä missä muutkin mutta en mielellään ota ryhmänvetäjän roolia. Paras asema minulle on asiantuntija jolle annetaan omaa rauhaa.

Viimeksi muokattu:
Vierasmiess
[QUOTE="pöpi";29936483]Ei voi kuin mies aloitta näitä alfa-beta keskuteluja. Ihan tokuttoman takapajuista ajattelua että ihmisen vosi luokitella tuollaisella susiin ja muihin laumaeläimiin soveltuvalla systeemillä. Ihminenhän ei enää edes elä laumassa vaan perhekunnittain.
Lopeta jo.[/QUOTE]

Kuinkahan monta miljoonaa ketjua täällä on tyyliin "mies on sitte sika/homo/löysämuna/itsekäs/etc"? Tämä on vastine sille, että aika harva aloittaa ketjun että itse olisi jotenkin huono.
Palstamamma on AINA hyvä ja oikeassa, jos jokin ei mene hyvin niin vika on AINA miehessä koska mies ei ole naisen mieltymyksen kaltainen eikä sellaiseksi muutu. :)

Kuinkahan monta miljoonaa ketjua täällä on tyyliin "mies on sitte sika/homo/löysämuna/itsekäs/etc"? Tämä on vastine sille, että aika harva aloittaa ketjun että itse olisi jotenkin huono.
Palstamamma on AINA hyvä ja oikeassa, jos jokin ei mene hyvin niin vika on AINA miehessä koska mies ei ole naisen mieltymyksen kaltainen eikä sellaiseksi muutu. :)
Kuinka monta ketjua sinä olet aloittanut että olisit huono? Minä en ainuttakaan, ammattivalittaja taas useita.

Pessimisti
Naisilla on, ainakin täällä, parempi itsetunto kuin miehillä.

Ei varmaan ole ihmisillä tapana tänne tulla voivottelemaan kun tuli ero tmv kun itsessä oli vikaa...

Mihin kukakin asettaa itsensä? Alpha male, Beta female: Which one are you? – The Express Tribune Blog

Löytyy niin naiset kuin miehet :D

Löysin vielä yhden
"Lambda: Those men who have quite literally no interest in conventional male-female sexual relations. They clearly have their own hierarchy of sorts, but I can't say that I know much about it other than it appears to somehow involve youth, free weights, and mustaches."

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: astrolabe

Yhteistyössä