HuOmenta !!!

Huomenta. Aamulla jumpattu, illalla ehkä lenkille, huomenna vapaapäivä liikunnan suhteen.

Ulkona on niin kaunista. Tänään kun tulen kotiin, niin täytyy varmaan pistää tuo takapiha kuntoon. Kamala miten pitkä tuo ruohikko on. Miten se onkin venähtänyt ja virunut noin pitkäksi ja missä välissä?

Etupihan varjoisalla puolella kasvavat tulppaanit ja narsissit aloittivat vihdoin kukkimisen. Olen niitä odottanutkin <3 En muista ollenkaan minkälaisia ja värisiä tulppaaneja sieltä pitäisi ylös tulla. :) Jännät paikat.

Hyvää huomenta kaikille ja rauhallista päivää myös.

• Tykkää
Reactions: *hubba*
Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29935031:
Huomenta. Aamulla jumpattu, illalla ehkä lenkille, huomenna vapaapäivä liikunnan suhteen.

Ulkona on niin kaunista. Tänään kun tulen kotiin, niin täytyy varmaan pistää tuo takapiha kuntoon. Kamala miten pitkä tuo ruohikko on. Miten se onkin venähtänyt ja virunut noin pitkäksi ja missä välissä?

Etupihan varjoisalla puolella kasvavat tulppaanit ja narsissit aloittivat vihdoin kukkimisen. Olen niitä odottanutkin <3 En muista ollenkaan minkälaisia ja värisiä tulppaaneja sieltä pitäisi ylös tulla. :) Jännät paikat.

Hyvää huomenta kaikille ja rauhallista päivää myös.
Mun pitäis kans kunnolla nyt tutkiskella tuo pihamaa, viime kesänä ei tullut panostettua. Suurin osa mun ihanista tulppaaneista ja narsisseista on kadonneet yyh :( Liekö niin huono maa, myyrätkö syö vai mikä on mutta ei ne vaan menesty täällä niin että joka vuosi nousis runsaana. Liljat kyllä tykkää ja kukkii joka vuos ja leviääkin.

Nurmikkoa varmaan pitäs ruveta ajelemaan kans, ettei tarvi taas naapurin käymään meidän puolella :LOL: Toisaalta tekis mieli kasvattaa semmonen viidakko tuosta nurmikosta että leviäis kaikki voikukat naapuriinkin ;)

minä,
Sinä punkero, joka juokset aina hölkkäradalla aamuisin.

Sinä, jonka jalat laahaavat perässäsi, kun yrität epätoivoisesti päästä radan ympäri. Sinä, joka pysyt radan sisäreunalla, jotta matka tuntuisi lyhyemmältä. Sinä, joka pysähdyt juomaan vettä viidenkymmenen metrin välein ja pysähtyisit varmasti useamminkin, jos kehtaisit. Sinä, joka hikoilet paitasi märäksi juostuasi vain yhden kierroksen ja käytettyäsi pelkästään siihenkin kaksikymmentä minuuttia. Sinä, jonka katse tippuu maahan joka kerta, kun juoksen omalla kierroksellani sinua vastaan.

Sinun pitäisi tietää jotain.

OLET MAHTAVA.

Joka ikisellä askeleella kannat kaksi kertaa enemmän painoa mukanasi kuin minä. Jokainen kierros on sinulle tuskaa, mutta jatkat silti. Vaikka ulkona olisi helle, sinä olet radalla, juoksemassa ja hikoilemassa. Tänään ei ollut ensimmäinen päiväsi radalla, eikä se varmasti ollut myöskään viimeinen. Juokset ilman musiikkia, ja voin vain kuvitella, mitä hoet itsellesi jaksaaksesi.

Jos nostaisit katseesi kun juoksen sinua vastaan, et näkisi ylenkatsetta tai halveksuntaa. Et näkisi muuta kuin suunnatonta arvostusta, jota tunnen sinua kohtaan.

Sinä pystyt tähän kyllä."

Aurinkoista aamua :)

Epäilen, että illalla on tiedossa orvokkityöpaja no. 2 (eilen lli ensimmäinen, pipersin 2h seitsemää orvokkia... Sokerimassasta) ja kakkupohjan tekoa nyt ainakin. Huomenna on sitten aika siunata pitkään elänyt ja kauan sairastanut mummoni haudan lepoon. Aika seesteinen olotila nyt, mutta voin kuvitella miten padot aukeaa siellä tilaisuudessa sitten.

Tänään tulee ystävä kylään, hänellä on tänään synttärit joten väsäsin samaan syssyyn perhosen hänelle sokerimassasta ja ajattelin sitruunamuffineita tehdä tarjolle, pikku ylläri tälle päivälle kun lauanaina sitten oikeasti juhlistaa niitä vasta :)

• Tykkää
Reactions: *hubba*
Mun pitäis kans kunnolla nyt tutkiskella tuo pihamaa, viime kesänä ei tullut panostettua. Suurin osa mun ihanista tulppaaneista ja narsisseista on kadonneet yyh :( Liekö niin huono maa, myyrätkö syö vai mikä on mutta ei ne vaan menesty täällä niin että joka vuosi nousis runsaana. Liljat kyllä tykkää ja kukkii joka vuos ja leviääkin.

Nurmikkoa varmaan pitäs ruveta ajelemaan kans, ettei tarvi taas naapurin käymään meidän puolella :LOL: Toisaalta tekis mieli kasvattaa semmonen viidakko tuosta nurmikosta että leviäis kaikki voikukat naapuriinkin ;)
Mihinkön lienee kadonneet? Toivottavasti myyrät ei syö vaivalla istuttamiani kasveja. Niitä meinaan on tuolla sivupihalla.

Yhteistyössä