The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Häppödis käppödis hehkeet peijpet ja kuumat kollit :wave: :D - kylläpä helle hellii ja paikkoja mukavasti lämpsättää :p

Hirveetäkauheeta kun arki mokoma vaan sieppaa mukaansa eikä etes vikistä tässä ehdi mutta nyt seisautin rattaat toviksi ja täsä mä taas olen :)

Pitäs tosin kohtsiltään lähteä ihmettelemään tuota sapuskapuolta...näillä helteillä pukkaa siinä kohtaa päänvaivaa, kun ei tahdo oikein kellekään yhtään niin mikään maistua....syömmä siis vissiin kynsiä :D
Hellekö on sulattanut viileän kisumme :D Mää söin tänään kouluruokalassa papusalaattia, se oli mukavaa kylmä-syötävää :)
 
IhQ
FreezeCat, vai hehkee peijpe..:D ei oo taas kovin hehkee olo kyl ollu. Kaiken maailman ahistukset ilmassa :/
Mut sää alkaa olemaan melko kesänen kyl, ikävä vaan ku kaikki öttiäusetkin on kaivautuneet esille.
 
Me tilattiin pizzaa kun pojat pääs matsiin.|O:D
Lohtupizzaako pukkaa :D :p....wauuu, mahtaa olla pojat ihan täpinöissään, kun pääsevät kannattamaan. Ihan oikeeta äijämeininkiä! Mutta teijän pitää ottaa kans vastavuoroisesti...toiseen matsiin sitten tyttöenergiaa :)

Meillä nämä onnettomat ovat varsin huonoja syömään näitä pizzoja :snotty:...ihan viime aikoina ovat jopa jotain saaneet nakerretuksi, kun olen kiiruspäissäni moiseen mennyt hairahtumaan :D...jos väsäilis jonkun ruokasamman kylmän salaatin vaikka tässä...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Hellekö on sulattanut viileän kisumme :D Mää söin tänään kouluruokalassa papusalaattia, se oli mukavaa kylmä-syötävää :)
No hitto ko mulla meni, tiiätkö, karvatkin ihan väärälleen tämän helleaallon seurauksena :O...eräänä aamuna heräsin sitten valtaisan afron kera :O :O...että mistä ihmeestä tota kikkuraa sitten pukkaa, kohta ei muuten riitä pensasleikkuritkaan :snotty: :D

Joo, tommosta kylmää ruokaisaa salaattia tässä olen tuumaskellut...taijan heittää broiskunpalasia napakammiksi paloiksi joukkoon ja runsaasti ihania makoisia tomaatteja ja tietty kurkkua, jäävuorisalaattia...hei, hintsusti makaronia ja pähkinöitäkin...joo, tässä on meijen sapuskat :p
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
FreezeCat, vai hehkee peijpe..:D ei oo taas kovin hehkee olo kyl ollu. Kaiken maailman ahistukset ilmassa :/
Mut sää alkaa olemaan melko kesänen kyl, ikävä vaan ku kaikki öttiäusetkin on kaivautuneet esille.
Ällös nyt, kyllä siekin vaan oot semmonen ihanan rutisteltava :kiss:...

Ahdistuksille myö sanotaan että matkoihin siitä :hug:...mutta kärsiikö lieventää olotilaa siltä osin tässä meijen seurassa?

Ja joo, öttiäisistä ei tässä olekaan ikävää ollut...kohta taijan taas päästä kiekumaan kotiloitten perään |O...nyt on äänenavauskaveriksi riittänyt tämä meijen armas myyräsemme, mikä on tehnyt pihamaastamme pommituskeskittymäplantaasin :kieh:
 
No hitto ko mulla meni, tiiätkö, karvatkin ihan väärälleen tämän helleaallon seurauksena :O...eräänä aamuna heräsin sitten valtaisan afron kera :O :O...että mistä ihmeestä tota kikkuraa sitten pukkaa, kohta ei muuten riitä pensasleikkuritkaan :snotty: :D

Joo, tommosta kylmää ruokaisaa salaattia tässä olen tuumaskellut...taijan heittää broiskunpalasia napakammiksi paloiksi joukkoon ja runsaasti ihania makoisia tomaatteja ja tietty kurkkua, jäävuorisalaattia...hei, hintsusti makaronia ja pähkinöitäkin...joo, tässä on meijen sapuskat :p
Afrokisu :LOL: :heart:
 
Migreeniä pukkaa, onneksi on lääkkeet.
Ai pjaisko, sullakin :hug:....mulla on ollut tuon pään osalta, siis muutoinkin kuin sen afron, ihan hanuri päivä. Kun ei toimi niin ei toimi, lääkeannokset vain rutisee liitoksistaan ja enempää ei tässä oikeen kärsi ottaa, kun illaksi pitäsi varuiksi jättää jotain dopingia...

Migreeni on kyllä katalan kavala :kieh:...jospa se vaikka ymmärtäis nyt ukkostaa kunnolla, kun on sitä luvannutkin
 
IhQ
Ällös nyt, kyllä siekin vaan oot semmonen ihanan rutisteltava :kiss:...

Ahdistuksille myö sanotaan että matkoihin siitä :hug:...mutta kärsiikö lieventää olotilaa siltä osin tässä meijen seurassa?
:kiss:


Ääh, nää ahdistukset, same old, same old..
Mies ja sen peli ja en enää kiinnosta kun oon tämmönen ällöruma valas, kun en osaa tehdä tälle ulkomuodolleni mitään ja sitten ois kuun lopulla yhet tuparit minne pitäis mennä näyttäytymään/juhlimaan ja kunmikäänvaateeinäytähyvältäpäällä...jne.jne.jne..
Ja kun tuol harjottelussakin tulee uusia opeteltavia juttuja ja en meinaa älytä niitäkään=oon vielä tyhmäkin kaiken lisäksi. Kriiseilen siis itteni (ja vähän miehen) kans. Ylläri..:kieh: tiiä itkiskö vai nauraisko.
 
Just tuhosin kännykästäni kaikki muut numerot paitti lasteni. No ei tota numeroa muutenkaan tienny heidän lisäkseen kuin äitini, isäni, siskoni ja ex- rouvakultani. Viel kerran vaihdan numeroani, ni eivät tiedä hekään.

Suljen tämän palstan käyttiksen ja kaksi muuta käyttistä, niin minua ei tavoita enää kukaan koskaan.

On aika sanoa hei. Pitäkää hauskaa ja olkaa tuhmia.

-AK
:O - vasta nyt huomasin tämmöisen...

Minä sanon - kunnes näemme jälleen :hug: :)...elä ihan kokonaan sulje kaikkia elämästäsi vaan anna juuri heidän läheisimpiesi ja rakkaimpiesi kuulua eloosi :heart:

Sinua kyllä tulee ikävä, mukava palstatuttavuus olet :)
 
:kiss:


Ääh, nää ahdistukset, same old, same old..
Mies ja sen peli ja en enää kiinnosta kun oon tämmönen ällöruma valas, kun en osaa tehdä tälle ulkomuodolleni mitään ja sitten ois kuun lopulla yhet tuparit minne pitäis mennä näyttäytymään/juhlimaan ja kunmikäänvaateeinäytähyvältäpäällä...jne.jne.jne..
Ja kun tuol harjottelussakin tulee uusia opeteltavia juttuja ja en meinaa älytä niitäkään=oon vielä tyhmäkin kaiken lisäksi. Kriiseilen siis itteni (ja vähän miehen) kans. Ylläri..:kieh: tiiä itkiskö vai nauraisko.
:hug:
 
:kiss:


Ääh, nää ahdistukset, same old, same old..
Mies ja sen peli ja en enää kiinnosta kun oon tämmönen ällöruma valas, kun en osaa tehdä tälle ulkomuodolleni mitään ja sitten ois kuun lopulla yhet tuparit minne pitäis mennä näyttäytymään/juhlimaan ja kunmikäänvaateeinäytähyvältäpäällä...jne.jne.jne..
Ja kun tuol harjottelussakin tulee uusia opeteltavia juttuja ja en meinaa älytä niitäkään=oon vielä tyhmäkin kaiken lisäksi. Kriiseilen siis itteni (ja vähän miehen) kans. Ylläri..:kieh: tiiä itkiskö vai nauraisko.
:hug:...et varmasti ole ainukainen, joka painiskelee näitten asioittensa kanssa enemmän tai vähemmän. Peilit on pyllystä ja vaatetehtailijoilla käytössänsä ihan vääränlaiset kaavoitukset.

Meissä ei kuules mitään vikaa ole, kuulumme parhaaseen A- luokkaan :) :kiss:

Ja mehän muuten naureskellaan vaan :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä