The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kuka tulee hieroo mun selkää? Niska/hartianseutu on tosi kipeä. Ja muualtakin selästä löytyy kipeitä paikkoja. :attn:

Burana 600 ei auta. Pitäs varmaan ottaa 2 niitä.
Eikös sulla ole hieroja omasta takaa?

Kait mä muuten joutaisin, mut se olet sit sä joka keksii kerta- ja kestoselityksen. Ja mielellään hyvän, koska en tykkää ottaa turpiini ainakaan huonon selityksen vuoksi.
 
Noissa särkylääkkeissähän on rajoja ettei sisäelimet ala piiputtaan. Taitaa olla jotain 3 grammaa aika maksimi mitä saa nieleskellä päivässä. Sitäkään ei saisi vakituisesti harrastaa.
En ota niitä joka päivä. Vain silloin kun kipu on kovaa. Nytkin koskee enkä ole ottanut lääkettä. Mutta kestän jotenkin kun en ajattele sitä ja en tee mitään.
 
Noissa särkylääkkeissähän on rajoja ettei sisäelimet ala piiputtaan. Taitaa olla jotain 3 grammaa aika maksimi mitä saa nieleskellä päivässä. Sitäkään ei saisi vakituisesti harrastaa.
No mitään särkylääkkeitä ei kande napostella ko karamelleja.

Asperiinista tulee ehkä mahahaava ja souwhat.

Panadolin yliannostus taas tappaa maksan. Ikävä tapa kuolla.
 
En ota niitä joka päivä. Vain silloin kun kipu on kovaa. Nytkin koskee enkä ole ottanut lääkettä. Mutta kestän jotenkin kun en ajattele sitä ja en tee mitään.
:hug:


Yleensä sillon kun on jo noin kipeät lihakset, ei saisi hieroa ollenkaan, käsittääkseni asiansa osaava hieroja ei edes suostu hieromaan.

Johtuu siitä, että siellä saattaa olla tulehdusta ja hierominen tekee ikävää siinä kohti.

Kannattaa ottaa yhteys päivystykseen jos ei särkylääke jelpi.
 
:hug:


Yleensä sillon kun on jo noin kipeät lihakset, ei saisi hieroa ollenkaan, käsittääkseni asiansa osaava hieroja ei edes suostu hieromaan.

Johtuu siitä, että siellä saattaa olla tulehdusta ja hierominen tekee ikävää siinä kohti.

Kannattaa ottaa yhteys päivystykseen jos ei särkylääke jelpi.
:hug:

En nyt haluaiskaan hierontaa. Se vaan pahentaa kipuja. Mutta joskus oli kiva päästä hierottavaksi. Täällä on vaikea päästä päivystävälle lääkärille. Pitää olla jokin kiireellisempi sairaus. Pitää varata aika omalle lääkärille.
 
Pitäskö sun hakea jotain Sirdaludia tai muita relaksantteja? Silleen saisi pahimman jumin hellittämään
Mulla on sirdaluid 4mg. Voi ehkä hieman lievittää kipuja mutta ei se vaivaa paranna. Mulla tää vaiva on tosi pahana. Vuosikausia jo kärsinyt. Nuorempana kävin työterveyslääkärillä. Sain avuksi vain nappeja.

Taidankin ottaa sirdaluidia kuurina. Mutta illalla sitten. Se väsyttää niin paljon.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on sirdaluid 4mg. Voi ehkä hieman lievittää kipuja mutta ei se vaivaa paranna. Mulla tää vaiva on tosi pahana. Vuosikausia jo kärsinyt. Nuorempana kävin työterveyslääkärillä. Sain avuksi vain nappeja.

Taidankin ottaa sirdaluidia kuurina. Mutta illalla sitten. Se väsyttää niin paljon.
Entäs joku fyssari, jos saisit lähetteen? Vai onko se jokin muu kuin lihaksissa oleva vaiva?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä