Toiset osaa liiankin hyvin, käytiin duunikaverin kanssa jätskillä ja sen kojun vieressä istuskeli nuorukainen jolla oli niin lyhyet farkkusortsit että nyytit paistoiJohan se alko viskomaan arskaa ihan urakalla.
btw, minua vituttaa tänään ihmiset jotka elää kalenterin mukaan vuodenaikoja, eikä osaa myöntää mitä ikkunan ulkopuolella tapahtuu.
Kuulenko lievän paheksunnan paistavan kommentoinnista?Toiset osaa liiankin hyvin, käytiin duunikaverin kanssa jätskillä ja sen kojun vieressä istuskeli nuorukainen jolla oli niin lyhyet farkkusortsit että nyytit paistoi
Ei tuossa paheksuntaa ole, hyvähän se vaan on tuulettaa pahi talven jäljiltä!Kuulenko lievän paheksunnan paistavan kommentoinnista?
Jannu oli vaan ulkoiluttamassa kasseja.
Näinhän se on, pahimmat juustot käydä tiputtelemassa puiston linnuille.Ei tuossa paheksuntaa ole, hyvähän se vaan on tuulettaa pahi talven jäljiltä!
Näinhän se on, pahimmat juustot käydä tiputtelemassa puiston linnuille.
Jesh, kohta alkaa matsi!!!=)
Muuttolinnuille ja romanikerjäläisille sapuskaaNäinhän se on, pahimmat juustot käydä tiputtelemassa puiston linnuille.
Muuttolinnuille ja romanikerjäläisille sapuskaa
Paketit on jo valmiina :xmas:.Ai niin. Mä sain tehtyä lääkkeenjaon näytön eilen ja mä siis valmistun huomenna klo 15 reikä leipä. Pyytäkää yksärillä osoitetta niin saatte lahjat postiin :vampire:
Ja jengi huojuu samaan tahtiin .Ei ollut, mutta porukan mukana mentiin
|O niin pitäisi. Ihan kevyet 28 astetta näyttää mittari.Töissä pitäs olla säävaraus tähän työntekoon
Yöks mikä mielikuva piirtyi verkkokalvoilleni :xNäinhän se on, pahimmat juustot käydä tiputtelemassa puiston linnuille.
Ei ole, en katsonut edes usa matsia vasta kuin tallenteena kun olin mualimalla hillumassaOsaisko Kepsu kertoa mitä pitää tapahtua että Suomi pääsee jatkoon. Mä tiedän että sulla on valmis kaavio siellä päässä!=)
Eipäs nyt aleta tuomitsemaan, ihan samalla tavalla kauniimman sukupuolen eltaantuneet visvat valutellaan pitkin kylän raittia kun kirmataan mekossa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29925034:Yöks mikä mielikuva piirtyi verkkokalvoilleni :x
No ei siellä juurikaan änkyröitä ollut Lähinnä se, että ko. bändi ei ollut 95% mieleen jo alunpitäenkään, mutta porukalla mentiin, että porukka säilyy kasassaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29925025:Ja jengi huojuu samaan tahtiin .
Siitä sit keittolounas samaisille muuttolinnuille ja romanikerjäläisille?Eipäs nyt aleta tuomitsemaan, ihan samalla tavalla kauniimman sukupuolen eltaantuneet visvat valutellaan pitkin kylän raittia kun kirmataan mekossa.
Hmmh... tää kyllä menee oikeesti jo aika ällöksi. Ei se mitään, jos sitä kerran vähän ällöilee
Teki mieli tykätä kun tsemppaat kauheuksiani, mutta ei pystynyt mielikuvan takiaSiitä sit keittolounas samaisille muuttolinnuille ja romanikerjäläisille?
Kiitos ja anteeksi.