The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Johan se alko viskomaan arskaa ihan urakalla.


btw, minua vituttaa tänään ihmiset jotka elää kalenterin mukaan vuodenaikoja, eikä osaa myöntää mitä ikkunan ulkopuolella tapahtuu.
Toiset osaa liiankin hyvin, käytiin duunikaverin kanssa jätskillä ja sen kojun vieressä istuskeli nuorukainen jolla oli niin lyhyet farkkusortsit että nyytit paistoi
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Osaisko Kepsu kertoa mitä pitää tapahtua että Suomi pääsee jatkoon. Mä tiedän että sulla on valmis kaavio siellä päässä!=)
 
Upea ilma, täällä ei muuten ole viellä näkynyt kesäpalleja :)
Vissiin meilläkin katsotaan matsi, ainakin sivusilmällä.

Kaunista maanantaipäivää.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Osaisko Kepsu kertoa mitä pitää tapahtua että Suomi pääsee jatkoon. Mä tiedän että sulla on valmis kaavio siellä päässä!=)
Ei ole, en katsonut edes usa matsia vasta kuin tallenteena kun olin mualimalla hillumassa :D


Siitä lähdetään kummiskin että voitto on saatava jos halutaan minkäänlainen mahis. Tasiskaan ei taida riittää.

En tosiaan ole tietoinen tilastoista kun en ole tuijotellut, mukamas lifettänyt jne.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
kahvikirahvi
Onko kenelläkään kokemusta kotona käytetyistä kuva-avuista lapsella? Malttamaton lapsi siis, ja kuvien tarkoitus auttaa keskittymään meneillään olevaan hommaan eikä kaikkeen ympärillä olevaan.

Entäs mitä keskittymistä ja ajattelua vaativia pelejä kolmivuotiaalle vois hankkia, siis jotain lasten pulmapelin tyyppistä. Tuntuu että jäbä ei oikein sisäistä kaikkia asioita, vaikka kuvaa katsomalla näkee sen kuvan kyllä, mutta ei osaa ajatella mitä kuvassa olevan tilanteen jälkeen voisi tapahtua. Osasinkohan selittää yhtään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29925034:
Yöks mikä mielikuva piirtyi verkkokalvoilleni :x
Eipäs nyt aleta tuomitsemaan, ihan samalla tavalla kauniimman sukupuolen eltaantuneet visvat valutellaan pitkin kylän raittia kun kirmataan mekossa.




Hmmh... tää kyllä menee oikeesti jo aika ällöksi. Ei se mitään, jos sitä kerran vähän ällöilee :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Eipäs nyt aleta tuomitsemaan, ihan samalla tavalla kauniimman sukupuolen eltaantuneet visvat valutellaan pitkin kylän raittia kun kirmataan mekossa.




Hmmh... tää kyllä menee oikeesti jo aika ällöksi. Ei se mitään, jos sitä kerran vähän ällöilee :D
Siitä sit keittolounas samaisille muuttolinnuille ja romanikerjäläisille?

Kiitos ja anteeksi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä