Mulle riitti kyllä eilinen ulkoilu ihan riittämiin että tänään tuskin ulkona tulen koko päivää heilumaan.Jännä kun tollanen koko päivä ulkona oleminen väsyttää ihan kunnollla,tippakaan en ottanut alkoa ja olo on ihan vetelän väsy.
Haittaakse? :vampire:ne sulaa :stick:
oot saanu happimyrkytyksenMulle riitti kyllä eilinen ulkoilu ihan riittämiin että tänään tuskin ulkona tulen koko päivää heilumaan.Jännä kun tollanen koko päivä ulkona oleminen väsyttää ihan kunnollla,tippakaan en ottanut alkoa ja olo on ihan vetelän väsy.
ahaMulle riitti kyllä eilinen ulkoilu ihan riittämiin että tänään tuskin ulkona tulen koko päivää heilumaan.Jännä kun tollanen koko päivä ulkona oleminen väsyttää ihan kunnollla,tippakaan en ottanut alkoa ja olo on ihan vetelän väsy.
Hiukset kastuu:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29920513:Haittaakse? :vampire:
Ilmeisesti mutta toisalta ei auta valittaa kun eilinen oli kyllä mukava päiväoot saanu happimyrkytyksen
Minne lähetään?Boooring.
samma häär, mitähän sitä rillaisTahtoisin grillata, ah ja voih.
Grillaamaan mun porukoille, siel on torppa tyhjänä.Minne lähetään?
Älä unohda halloumia ja kesäkurpitsaa.samma häär, mitähän sitä rillais
jotain lihasta ainaski ja vihreetä parsaa ja herrrrkkusieniä
niin mäkin...:ashamed:Tahtoisin... ah ja voih.
Jotain rajaa ny Ruoka ennen miehiä.niin mäkin...:ashamed:
*soittaa töihin ja sanoo olevansa kipee ja pakkaa maissit laukkuun*Grillaamaan mun porukoille, siel on torppa tyhjänä.
: / Höh, mikäs on? :hug:mulla on huono päivä...
Ei vaan lähe käyntiin: / Höh, mikäs on? :hug: