"Samu"
Jaahas,minä se olen vasta käymässä nukkumaan, tuli äkillinen käynti terkkarillle. Mutta ehtiihän sitä ens yönä nukkua...ä
meillä on kans vasittu paikka missä hörpitään aamukaffeet viikonloppuisin ja kesälomallaAamukahvi ja lehti ulkona auringossa terassille ei vielä paista, mutta laitoin pienen pöydän ja tuolit tätä tarkoitusta varten aamuaurinkoiselle seinustalle
tervetuloa tänne pohjosseen, Oulu on kiva kesäkaupunkiNo nytpä on huone varattu, kiitos mieheni joka laittaa päätöksentekokyvyttömään vaimoonsa liikettä
Kesällä sitten Ouluun, dinoja kattomaan ja vissiin kaupunkia muutenkin.
Älä valita, opettele nauttimaan helteistäTäällä lämmintä jo 21 astetta. Kun nousee yli 26, niin voin huonosti.
kaikki ei naut:stick: Mulla iskee migreenin heti kun on helteistä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29920468:Älä valita, opettele nauttimaan helteistä
Valitan, se on hubaa ja lisäksi ilmaista huvia.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29920468:Älä valita, opettele nauttimaan helteistä
Shortsit, Offi ja rilli esille.täällähi jo 12, sehän luetaan lapissa jo heltheeksi
Pistä jääpaloja pipoon ja pipo päähänkaikki ei naut:stick: Mulla iskee migreenin heti kun on helteistä.
unohit pökylän :stick:Shortsit, Offi ja rilli esille.
Eikä ota, luulet vaan. Sulla on vain vaikea asennevamma helteisiinMulla ottaa pumppuun helteet, vaikea nauttia.
ne sulaa :stick:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29920482:Pistä jääpaloja pipoon ja pipo päähän
muuten osuva kuvaus mutta mää kannan ruuat rillistä pöytään ja alan vasta sitten karjumaanKrut hieroo talven vaalentamaan nahkaan rintakarvojen sekaan Offia ja karjuu eläimellisesti shortsit jalassa grillin ääressä perhettään syömään. Kuten siinä mainoksessa.