The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
[QUOTE="Samu";29919999]Moikka moi, kivaahan se on viettää yötä kaksplussalla! Mitä kuuluu? Onko kevättä jo rinnassa?[/QUOTE]

Ihan jees, valmistuminen häämöttää ja poikkeuksellisesti ei oo kevättä rinnassa ja kesäfiiliksetkin on vähän niin ja näin. Jostain syystä odottelen enemmän että tulis joulu - verottajan tuoma kirje saattaa kyllä vaikuttaa asiaan :D
Mitäs sulle? :) Ja miks terkkarille?
 
IhQ
Huomenia!

Ultrisko se oli allapäin illalla, :hug: halit ja tsemppiä :)

Ja mikäs Samulle iski, pikakäyntiä terkkarille?: / Toivotaan ettei mitään liian vakavaa.

Mie en eilenkään saanu hommattua hotellihuonetta, vatut kun se olis vissiin pitäny tehdä jo viikkoja sitten, olis saanu valita. Vaan kun ei tajunnu.
Tosin testasin toistakin päivämäärää, tästä edellisestä parin viikon päähän eikä sinnekään löytyny sen enempää..pakko kai yrittää ottaa se mikä sieltä nyt ekana putkahtaa.
 
Huomenta!

Huhhuh! olipas eilen...tuli syötyä ja juotua(ei alkoholia),oltua ulkona koko päivä. Kotona olin puolen yön jälkeen ja suoraan maate ja taju veks. Vähän tuntuis et vois vielä nukkua mutta ei tässä auringonpaisteessa saa unta.
 
Mulla paistaa aurinko partsille aamuisin, mutta harvemmin siellä aamupalaani nautiskelen..avaan vaan partsin oven. On siellä pieni pöytä ja tuolit mut en mä niitäkään juuri käytä koskaan.Aina kun pääsen sinne istumaan niin naapuri tulee tupakalle ja se on siinä sitten.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä