äh, en mä muista nimeä, sekö joka aina rakastui. jolla oli niitä eksiä ja nyksiä ja nyksien eksiä.Kuka se tyyppi oli, joka tarjoili eksälle wiener schnitseliä eksän nyksältä salaa Citymarketin parkkipaikalla? Ei sillä, että nyt välttämättä kaipaisin...
Sinsulka..Kuka se tyyppi oli, joka tarjoili eksälle wiener schnitseliä eksän nyksältä salaa Citymarketin parkkipaikalla? Ei sillä, että nyt välttämättä kaipaisin...
Ei vaan sillä oli raksuja, ja eikö se ollu prisman parkkipaikka?äh, en mä muista nimeä, sekö joka aina rakastui. jolla oli niitä eksiä ja nyksiä ja nyksien eksiä.
sinisulka kyllä sitten hankki uusia nyksiä, ja suunnitteli häitäänkin. Love is on the air.Ei vaan sillä oli raksuja, ja eikö se ollu prisman parkkipaikka?
Mutta eikö ne häät peruuntunu? Jotku häät ainaki, mutta voihan olla jo uudet tulossa :heart::heart::heart::heart:sinisulka kyllä sitten hankki uusia nyksiä, ja suunnitteli häitäänkin. Love is on the air.
jotkut taisi peruuntuakin. Ja joku mies oli niin ihana, kun sen kanssa oli ihana liottaa käsiä tiskivedessä tms.Mutta eikö ne häät peruuntunu? Jotku häät ainaki, mutta voihan olla jo uudet tulossa :heart::heart::heart::heart:
Mää oon eksän ja sen nyksän kaveri ihan livenäkin. Ja toisenkin eksän, mutta en sen nyksän.jotkut taisi peruuntuakin. Ja joku mies oli niin ihana, kun sen kanssa oli ihana liottaa käsiä tiskivedessä tms.
Ja fb-ssä oli hankalaa valita kavereita, voiko olla eksän nyksän eksän kaveri jne.
En tiedä miksi joku on ajatellut hänet Riepuksi. Mä olen pari kommenttia yöaikana nähnyt, jotan yhden lauseen sättimisiä. Oliko Rieputarallaa sitten sellainen, en muista. Hän oli aktiivi sillon kun minä aloitin palstailun, mutta ei ehditty kauaa palstailla "yhdessä". Äityleissä näin hänet kun siellä piipahdin joskus kuukausia sitten, jos on siirtynyt sinne kuten Anatolia ja vissiin pari muutakin.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29916469:En ole moiseen nimimerkkiin edes törmännyt.
Minä. Uteliaisuudesta. Mutta en sitä ihan oikealla nimelläni tekisi, onneksi olen Facessa versioidulla nimelläEn edelleenkään ymmärrä, kuinka kukaan voi liittyä ryhmään nimeltä äitylit:ashamed:
Jonsered on nykyään morrigan, vaihtoi nikkiä.Rouva Rajatapaus, Jonsered, Aurinkokunta
ewi > sinisulka ja ties mikä nykyään.Ai niin se oli EWi