"rosie"
mitä hänen saavutukset -listalta pitäisi löytyä? mitä pitäisi olla tehtynä ja mitä omistaa?
hahah..? Onko lävistyksissä, tukan värjäämisessä ja tatuoinneissa jotain ihmeellistä? Kuulostaa melkein enemmän huomion haulta. Veikkaisin, että lapsenkin nimi on ihan itte keksitty että voi olla vähän erilainen kuin muut...Mä oon 28-vuotias. Mulla on vakituinen työ, mies ja ollaan kihloissa, lapsi, joka on 4-vuotias ja suunnitellaan asuntolainan hakemista, kuhan löytyis se meitä miellyttävä oma koti. Naimisiin mennään jossain vaiheessa, ei pidetä kiirettä ja nautitaan tästä hetkestä, mitä nyt eletään.
Henkilökohtaisesti oon muuttanu itteeni ottamalla lisää lävistyksiä ja värjänny hiuksiani . Mies on 29 ja hän on ottanu lisää tatuointeja, hahah, ollaan mekin pariskunta
mikä vapaassa seksissä kiehtoo niin monia?Matkustaa maailman ympäri, mennä vapaaehtoistöihin Aasiaan, opiskella sanskritia ja joogata aamusta iltaan. Harrastaa vapaata seksiä mahdollisimman monen ihanan ihmisen kanssa. Olla happy.:saint:
Unohdit anaalipanonPeruskoulu
Känni
pano
kännipano