Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29909851:Ettikääs mulle narttu
Upea mies! Harmi, ettei näillä kulmilla ihan tuollaisia horsteja hiimaile, ainakaan sellaisia jotka olisi naissukupuolesta kiinnostunut. Joillekin klubeille voin hyvinkin kuvitella tämän herrasmiehen, tosin ilman noita tai ylipäätään mitään housuja.Liebe, hier ist dein Bier.
Was kann ich mehr geben.
Ettikääs mulleki mies :snotty:
Kiusaako teet, tiesit että Olivia on mun narttu!
Onko sulla joku pakkomielle lahkoihin tai uskontoihin, viimeksi jahtasit sitä mormonia ja nyt haaveilet muslimista......Siinä yhes ketjus lisäsit aika hottiksia, se muslimi on vieläkin mun mieles Joo en ole munan tarpeessa...
En tiennyt. soriKiusaako teet, tiesit että Olivia on mun narttu!
Laittakees mun puoliso kans
Tämä ehdottomastiMillanen mulle sopis palstamielikuvien perusteella?
no en panis pahakseni :O
Tämä ehdottomasti
En minäkään.. :xmas:no en panis pahakseni :O
Äh, tylsä. Saisi olla paljon enemmän munaa...Ei välitetä rekvisiitasta eikä vormukaan oo ihan justiinsa.
Olisit nähnyt sen ekan vahtoehdon vaihdoin sen..Äh, tylsä. Saisi olla paljon enemmän munaa...
Laitettaisko tällänen?=)Millanen mulle sopis palstamielikuvien perusteella?
Matula sopis sulleUpea mies! Harmi, ettei näillä kulmilla ihan tuollaisia horsteja hiimaile, ainakaan sellaisia jotka olisi naissukupuolesta kiinnostunut. Joillekin klubeille voin hyvinkin kuvitella tämän herrasmiehen, tosin ilman noita tai ylipäätään mitään housuja.
Heij! Kiva kun tulit käväsee. Laitetaas siullekkii ukkoa.Alkuperäinen kirjoittaja Häijy Rouva;29910016:Ai että, oli kaunis ajatus osallistua ketjuun joten erehdyin kirjoittamaan kuukkelin kuvahakuun hakusanaksi "handsome men" ja voi veljet sentään...
Ollos hyväAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29909851:Ettikääs mulle narttu
Orion voisi sopia sulleEntäs mulle ukkelia? Tai ei ukkelia... Mies!