Kenen vastuu puuttua? (Anorektinen tyttö salilla)

Oikeesti lopeta jo, ketään ei kiinnosta. Sun kanssa "keskustelu" on aina tätä, alat heti vittuilemaan ja viilaamaan pilkkua ja kiusaamaan, mitään aikuismaista ei sulta saa ulos. Ei enää jatketa, kiitos!
Niinhän sä koet asiat jotka sua ei miellytä, vittuiluna, "joko olet puolellani tai sitten olet minua vastaan". Voi olla, että oikeessa elämässä olet saanut ympärillesi joukon joka vaa peesailee sun juttujas, mutta täällä ihmisillä on ihan omatkin mielipiteet ja täällä asioista keskustelaan. Täällä ei myydä mielipiteitä kehuista.

"vieras."
Jees. Vähän ironista kun paikka on hyvinvointikeskus ja täynnä terveydenhuollon ammattilaisia, etteikö heille muka voisi ilmoittaa. Ovat varmaan koulutuksessaan käyneet läpi mitä käy jos ihminen syö liian vähän ja treenaa liikaa. :D
Kerrotko vielä kellonajat milloin ko. henkilö käy treenaamassa, niin kaikki voivat käydä itse ihmettelemässä. Kaiken muunhan sä olekin jo kertonut.

Mitäpä luulet, olisko se henkilökunta, joiden kerrot olevan terveydenhuollon ammattilaisia, jo itse huomanneet asian? Pysähdypä ajattelemaan ihan hetkeksi voisko näin olla.

[QUOTE="vieras.";29907581]Kerrotko vielä kellonajat milloin ko. henkilö käy treenaamassa, niin kaikki voivat käydä itse ihmettelemässä. Kaiken muunhan sä olekin jo kertonut.

Mitäpä luulet, olisko se henkilökunta, joiden kerrot olevan terveydenhuollon ammattilaisia, jo itse huomanneet asian? Pysähdypä ajattelemaan ihan hetkeksi voisko näin olla.[/QUOTE]

Ei voi, ainoastaan minä ja kaverini ollaan huomattu. :attn:

Marsy
Ota tyttö syleilyysi, sulje hänet maailmaa rakastavan rakkautesi huumaamaan syleilyyn, joss yhdistyy esiäitiesi tiikerinrakkaus ja leijonsuojelunhalu... <3 Mene luokseen, katso silmiinsä rakastavasti ja halaa. Se murtaa kuoren jonka sisällä hauras ihminen itkee kaivaten rakastavaa kosketusta, ja apua. :'(

Ota tyttö syleilyysi, sulje hänet maailmaa rakastavan rakkautesi huumaamaan syleilyyn, joss yhdistyy esiäitiesi tiikerinrakkaus ja leijonsuojelunhalu... <3 Mene luokseen, katso silmiinsä rakastavasti ja halaa. Se murtaa kuoren jonka sisällä hauras ihminen itkee kaivaten rakastavaa kosketusta, ja apua. :'(
:'( jos hän edes kerran tulis saunaan niin ottaisin<3 kyllä mä uskon et hän on jo saanut apua, ei ole voinut lähipiiri olla huomaamatta.

vierass
Saan kammottavia tuntemuksia tuollaisesta stalkkeroinnista. Ap siis vahtaa kyseisen tyypin saunomisiakin. Inhottavaa fiksoitua noin ventovieraisiin. Ap on se joka apua taitaa kaivata.

Jospa se yrittää hankkia lihasmassaa? Joillekin se auttaa, tulee ruokahalua ja paino nousee.
Joo voipi olla tosin aerobisilla tunneilla (body attack, spinning) häntä olen nähnyt. Noi kuluttaa ihan tajuttomasti itelläkin kaloreita ja kun sen pari kertaa viikossa niissä käy niin voi vetää suklaata ja roskaruokaa, jos niikseen tulee.. Tiedä sitten siitä terveellisyydestä :D Sori meni offtopic.

m1es
Häkellyttävä ketju. Happygirl osoittaa olevansa ihminen olemalla huolestunut selvästi heikossa tilassa olevasta lähimmäisestään. Mitä tapahtuu - alkaa massiivinen "älä puutu toisten asioihin"-vyörytys, jonka sivussa Happygirl saa sekalaista henkilöön - ei asiaan - kohdistuvaa arvostelua.

Palstalaiset osoittavat olevansa suomalaisia sanan huonoimmassa merkityksessä. Ihan sama, vaikka naista raiskattaisiin tai miestä puukotettaisiin - on se voinut "itse haluta" tai "aukoa päätään" - ei siis syytä puuttua vaan hoitaa omat asiat. Ja pelkästään asiasta huolestuminen osoittaa, että ihminen tunkee nokkansa toisten asioihin...

"vieras."
Häkellyttävä ketju. Happygirl osoittaa olevansa ihminen olemalla huolestunut selvästi heikossa tilassa olevasta lähimmäisestään. Mitä tapahtuu - alkaa massiivinen "älä puutu toisten asioihin"-vyörytys, jonka sivussa Happygirl saa sekalaista henkilöön - ei asiaan - kohdistuvaa arvostelua.

Palstalaiset osoittavat olevansa suomalaisia sanan huonoimmassa merkityksessä. Ihan sama, vaikka naista raiskattaisiin tai miestä puukotettaisiin - on se voinut "itse haluta" tai "aukoa päätään" - ei siis syytä puuttua vaan hoitaa omat asiat. Ja pelkästään asiasta huolestuminen osoittaa, että ihminen tunkee nokkansa toisten asioihin...
Sinä olet yhtä todellisuudesta vieraantunut urpo kuin aloittajakin. Varsinkin nämä vertauksesi menevät ihan hippasen yli.

Mene ja kosi, mutta älkää lisätkö idiootteja tänne.

Eläpä muuta sano. No elä huoli - noi Puuhipat ja muut on aina negatiivisia ja tympeitä (monet ovat yv:llä sanoneet samaa) ne vittuilee oikeesti vaikka aiheena olisi mikä. :/He EI edusta onneksi suomalaisten enemmistöä tai sitten he on äärimmäisen epämiellyttäviä (syrjittyjä) tyyppejä reaalimaailmassa.

Peyote
Se on vähän silleen, et ei lihavienkaan elämiin mennä puuttumaan, kun ne on pizzalla tai hampparilla tai kun ne vaan istuu. Eikä alkoholisteja voi pakottaa raittiiksi eikä tupakoitsijoidenkaan tupakanostoon puututa. Monella on sitä vyötärölihavuuttakin näkyvästi eikä siihenkään voi puuttua. Eikä siihen puututa vaikka jonkun hampaat haisis kuolleelle, no, esimerkkejä löytyy.

Se on vähän silleen, et ei lihavienkaan elämiin mennä puuttumaan, kun ne on pizzalla tai hampparilla tai kun ne vaan istuu. Eikä alkoholisteja voi pakottaa raittiiksi eikä tupakoitsijoidenkaan tupakanostoon puututa. Monella on sitä vyötärölihavuuttakin näkyvästi eikä siihenkään voi puuttua. Eikä siihen puututa vaikka jonkun hampaat haisis kuolleelle, no, esimerkkejä löytyy.
Jeps. Ehkä hän saa apua lähimmäisiltään ja he on ohjannut hoitoon tms.

Yhteistyössä