Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Owl
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29904331:
Tottakai. Janne on tullut tapaamisiin naiseksi naamioituneena, eikä kukaan ole tajunnut mitään. Voi kun sinäkin olet sinisilmäinen.
Hitsi, nyt mullakin alkoi raksuttaa! Sehän oli juuri euroviisuissa! Ja mä niin luulin, että se on nainen...onneksi hokasin.
 
säpäle harmaana
No ei mulla ole todisteita teille näyttää mutta kai nyt kaikki vähänkään järkeä päässään omaavat tajuavat että Lispetin kuvat on varastettu. Ja iiks, vitsi että mua pelottaa että ilmoitat ylläpidolle että olen kertonut Lispetin kuvien olevan varastettuja, varmaan tulee kohta poliisit ovelle apua.

Mutta hei, sovitaan sitten niin että Lispetti on Lispetti ja sillä on omat kuvat. Uskokaa vain, tottahan se on. :) Ei kiinnosta kiistellä asiasta enempää. Jatkakaa elämäänne, niin aion minäkin tehdä.
Kerro nyt meille tyhmille, mistä tuollainen pitäisi tajuta? Onko jotenkin mahdotonta, että palstalla olisi Lispetin kuvien näköinen henkilö? Ja monet eivät ole edes Lispetin kuvia nähneet, kun ne on poistettu. Mistäs he voisivat tietää, että Lispetti on joku muu?
 
häppärityyppi
Sama eilen kun tän ketjun häppärityyppi oli ihan varma että minä olen häppäri, todiste oli kirjoitusvirhe nimimerkissä Freiya ja kuulemma muitakin varmoja todisteita oli, mutta ei niitä viitsinyt kertoa meille tyhmille..
Älä nyt lässytä siinä. Maalaisjärjellä se oli järkeiltävissä, mitään muuta tuskin väitin. Etsipä missä olen muka väittänyt että olisi ollut "varmoja todisteita". Älä puhu paskaa.
 
sdfhdtgh
Mä en muista menneiden vuosien viestejä mitä päätön on kirjoittanut. Ei tuon perusteella voi ketään luokitella jollain tavalla sairaaksi.
Ei se ole sairaus se kehityshäiriö, ei sitä voi parantaa. Se on vaan ominaisuus mun tietääkseni. Tai sit sillä on joku neuroosi yms. Joku sellanen missä toistetaan jotain samaa asiaa kuin papukaija. Joku lekuri tietös paremmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29904959:
Kerro nyt meille tyhmille, mistä tuollainen pitäisi tajuta? Onko jotenkin mahdotonta, että palstalla olisi Lispetin kuvien näköinen henkilö? Ja monet eivät ole edes Lispetin kuvia nähneet, kun ne on poistettu. Mistäs he voisivat tietää, että Lispetti on joku muu?
Niillä nyt ei ol järki päässä...se on valhtanut alapäähän :rolleyes:
 
häppärityyppi
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29904959:
Kerro nyt meille tyhmille, mistä tuollainen pitäisi tajuta? Onko jotenkin mahdotonta, että palstalla olisi Lispetin kuvien näköinen henkilö? Ja monet eivät ole edes Lispetin kuvia nähneet, kun ne on poistettu. Mistäs he voisivat tietää, että Lispetti on joku muu?
Olihan ainakin ennen Lispetin profiilissa useampikin kuva nähtävillä. En tiedä onko vielä.
 
nohnoh
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29904979:
Olihan ainakin ennen Lispetin profiilissa useampikin kuva nähtävillä. En tiedä onko vielä.
nii mutta silti pitäs tietää lispetin oikee nimi tai ulkonäkö että vois tietää onko ne hän vai ei. muuten pelkkää arvailua eikä todellakaan mitään kiistattomia todisteita. toisinsanoen pelkkää höpötystä tää.
 
yyyy
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29904954:
Edelleenkään en oo häppäri ja todistan sen mielelläni jos joku jonkub järkevän tavan sen todistamiseksi keksii.
Sinä ja HG ottaa häppäreistään valokuvan ja mitäs nytti on auki taustalla. Mikäli sulla häppärit löytyy, nikissä ainakin mainostat..
 
häppärityyppi
nii mutta silti pitäs tietää lispetin oikee nimi tai ulkonäkö että vois tietää onko ne hän vai ei. muuten pelkkää arvailua eikä todellakaan mitään kiistattomia todisteita. toisinsanoen pelkkää höpötystä tää.
Niin tai toinen vaihtoehto myös siinä, jos kuvat löytyy vaikka jostain Saksan irc-galleriasta vuodelta 2004 niin kai nyt siitäkin voi jotain päätellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29904959:
Kerro nyt meille tyhmille, mistä tuollainen pitäisi tajuta? Onko jotenkin mahdotonta, että palstalla olisi Lispetin kuvien näköinen henkilö? Ja monet eivät ole edes Lispetin kuvia nähneet, kun ne on poistettu. Mistäs he voisivat tietää, että Lispetti on joku muu?

Tuota...mulla olis ehdotus sen varmistamiseksi, että Lispetin kuvat ovat hänen itsensä ottamia (mikäli ymmärsin oikein niin joku epäilee Lispetin kuvien olevan kuvia jostain toisesta).

Lispetti vois ottaa kuvan jossa hän on kirjoittanut otsaansa oman nickinsä. Tokikaan tämä ei (vielä) estä sitä että kuvassa voisi olla hänen kaverinsakin...:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi ja Owl
sfhjjyj
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29904976:
näytäs nyt vielä missä mä olen tollasia toistellut. :LOL:
tällä palstalla. Mene lukee omat viestis jos kiinnostaa. Sitäis kyllä kiinnostaa, vois ilmät avautua ja tulla muutos tuoho häiriökäyttäytymiseen.
 
häppärityyppi
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29904998:
Tuota...mulla olis ehdotus sen varmistamiseksi, että Lispetin kuvat ovat hänen itsensä ottamia (mikäli ymmärsin oikein niin joku epäilee Lispetin kuvien olevan kuvia jostain toisesta).

Lispetti vois ottaa kuvan jossa hän on kirjoittanut otsaansa oman nickinsä. Tokikaan tämä ei (vielä) estä sitä että kuvassa voisi olla hänen kaverinsakin...:confused:
Täähän olisi oikein kätevä idea. Mutta luuletko että Lispetti suostuisi?
 
minä,
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29904998:
Tuota...mulla olis ehdotus sen varmistamiseksi, että Lispetin kuvat ovat hänen itsensä ottamia (mikäli ymmärsin oikein niin joku epäilee Lispetin kuvien olevan kuvia jostain toisesta).

Lispetti vois ottaa kuvan jossa hän on kirjoittanut otsaansa oman nickinsä. Tokikaan tämä ei (vielä) estä sitä että kuvassa voisi olla hänen kaverinsakin...:confused:
Toi nohnoh väittää että ne on varastettuja kuvia:)
 
tällä palstalla. Mene lukee omat viestis jos kiinnostaa. Sitäis kyllä kiinnostaa, vois ilmät avautua ja tulla muutos tuoho häiriökäyttäytymiseen.
kummallakohan meistä nyt on häiriökäyttäytymistä. mulla jos en syö sitä ja tätä vai sulla joka saat siitä syömättömyydestä raivokohtauksia.:LOL:
mutta laita vaan nyt vaikka 5 esimerkkiä siitä mitä väität. jos löydät niin ei sekään vuositasolla vielä pakonomaista toistelua asiasta tee. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29904998:
Tuota...mulla olis ehdotus sen varmistamiseksi, että Lispetin kuvat ovat hänen itsensä ottamia (mikäli ymmärsin oikein niin joku epäilee Lispetin kuvien olevan kuvia jostain toisesta).

Lispetti vois ottaa kuvan jossa hän on kirjoittanut otsaansa oman nickinsä. Tokikaan tämä ei (vielä) estä sitä että kuvassa voisi olla hänen kaverinsakin...:confused:
Ei tarvitse hänen kyllä todistella kenellekään.

Ei sen puoleen kenenkään muunkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Owl ja BootyPeppi

Yhteistyössä