Suu suppuun vaan .:O :O :O
Seksi on siitä kivaa että aina joku väli löytyy.Tissien väliin paneminen.... Ei onnistu.
:O
Ei ole kukaan tähän asti järkyttynyt. Varmaan jotakin ihan muuta.:O
Mie en ota itestäni minkäänlaisia kuvia kun en halua järkyttää ketään. Ees itteeni.
:OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29901982:Suu suppuun vaan .
Vaihdetaanko tissejä :snotty:.Tissien väliin paneminen.... Ei onnistu.
Yks kerta moni pyysi niin mä sitten kilttinä tyttönä annoin.
Kieli liikkeellä :attn: :attn:.
Mie en ole ikinä ollut kokeiltavana niin en tiiä onnistuisko vai ei.Tissien väliin paneminen.... Ei onnistu.
Ja taas toteamme - iloista antajaa Jumala rakastaa :heart:.Yks kerta moni pyysi niin mä sitten kilttinä tyttönä annoin.
Miul onnistuu.Mie en ole ikinä ollut kokeiltavana niin en tiiä onnistuisko vai ei.
Jokaiselle löytynee sopiva laji .Seksi on siitä kivaa että aina joku väli löytyy.
Pääasia että saa jumpata, kunnon vuoksi tietenkin.
no sulla onkin ISOTMiul onnistuu.
Minusta se on erittäin kultasydämistä ajatella muita tuolla tavalla.Yks kerta moni pyysi niin mä sitten kilttinä tyttönä annoin.
:ashamed:Ei ole kukaan tähän asti järkyttynyt. Varmaan jotakin ihan muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29902027:Ja taas toteamme - iloista antajaa Jumala rakastaa :heart:.
Tähän luotamme taivaan porteilla :xmas:.
Sitten vaan testaamaan :xmas:.Mie en ole ikinä ollut kokeiltavana niin en tiiä onnistuisko vai ei.
Mitä olis tarjolla? Täällä on minipaahtoleivät.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29901996:Vaihdetaanko tissejä :snotty:.
On mutta haluaisin pienemmät. Nää on liian painavat.no sulla onkin ISOT
Kiitos tosiaan .Mitä olis tarjolla? Täällä on minipaahtoleivät.
Vaikka en mä kyllä halua vaihtaa, tykkään näistä ihan riittävästi. Eikä niihin tarttekaan panna, tuskin olis kovin nautinnollista. Pallitkin heiluis naamalle. Saati mihinkä kamat roiskuis lopuks, ei kiitos. Saattaisin saada lievää hengenahdistustakin jos joku ukko istahtais mun pienen ihmisen päälle.
Mutta kiitos näistä mielikuvista
Ei ne naamalle heilahda. Kaulan alapuolle ruiskahtaa.Mitä olis tarjolla? Täällä on minipaahtoleivät.
Vaikka en mä kyllä halua vaihtaa, tykkään näistä ihan riittävästi. Eikä niihin tarttekaan panna, tuskin olis kovin nautinnollista. Pallitkin heiluis naamalle. Saati mihinkä kamat roiskuis lopuks, ei kiitos. Saattaisin saada lievää hengenahdistustakin jos joku ukko istahtais mun pienen ihmisen päälle.
Mutta kiitos näistä mielikuvista
Eikä päälle kenenkään tarvitse istumaan tulla.Ei ne naamalle heilahda. Kaulan alapuolle ruiskahtaa.
:snotty: nytkö?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29902051:Sitten vaan testaamaan :xmas:.
niimpä, nainen polvilleen miehen eteen niin ei tartte kenenkään röhnöttää toisen päälläAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29902081:Eikä päälle kenenkään tarvitse istumaan tulla.