Sie oot saanut kuvankin :O.Ameebaämpäri?
Sie oot saanut kuvankin :O.Ameebaämpäri?
Meillä toinen tyttö on pari kertaa nähnyt unessa että kaverinsa oli kuollut Itse taas lasten kuolemia. Nuo on niin inhottavia, pitkään heräämisen jälkeenkin on semmoinen kalsea olo.Mininoita oli nähnyt kuulemma unia et mä olin kuollut - toivottavasti ei ollut mikään enneuni...
Varmaan kamalia tuommoiset, mä en just o painajaisia nähnyt - omituisia unia kyllä mut en mitään tollasta.
Eikös ne monasti ole, varsinkin jos miehestä on iloa... pientä iloa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29901748:Ihanaa. Huomenna pääsee kampaajalle. Pieniä ne on naisen ilot .
Juu. Lätylle jaksamisia.Lettuselle isot halit, toivotaan että lääkitys auttais :hug::hug::hug:
Kai miehestä voi olla isompaakin iloa :O.Eikös ne monasti ole, varsinkin jos miehestä on iloa... pientä iloa.
No, ehkä joskus.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29901769:Kai miehestä voi olla isompaakin iloa :O.
*keittelee sopivaa lientä*Juu. Lätylle jaksamisia.
Mut mikäli ketjun jutut pysyy kieliopinnoissa, niin kohta täälläkin tarttee pumppu lääkitystä.
Kampaajalla on kiva käydä. =)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29901748:Ihanaa. Huomenna pääsee kampaajalle. Pieniä ne on naisen ilot .
Onko teillä tullut tänään vettä paljon? Täällä on koko päivän satanut, mutta aika hiljakseen.Täällä salamoi. Tännepäin luvattu sitä vettäkin oikeen saavikaupalla...saakohan huomenna lähteä kanootilla matkaan jos jonnekin meinaa päästä.
Oon sanonu monesti, ja sanon uudestaan, että luojan kiitos puolikas on mun eikä isänsä näkönen.Ameebaämpäri?
Mä osaan myös ensiapua antaa.Juu. Lätylle jaksamisia.
Mut mikäli ketjun jutut pysyy kieliopinnoissa, niin kohta täälläkin tarttee pumppu lääkitystä.
Yäk, voin kuvitella olon noiden unien jälkeen. Onneks en ole tuommoisia nähnytMeillä toinen tyttö on pari kertaa nähnyt unessa että kaverinsa oli kuollut Itse taas lasten kuolemia. Nuo on niin inhottavia, pitkään heräämisen jälkeenkin on semmoinen kalsea olo.
Niin, onhan meillä iso pää monasti.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29901769:Kai miehestä voi olla isompaakin iloa :O.
Viime yönä oli jo satanu, ja melkein koko päivän enemmän tai vähemmän. Nyt sitten näyttää että tulee vähän enemmänkin taas ja äsken jyrisi ja pari salamaa heitti, nyt taas ei kuulu tai näy mitään..eli vaihtelevaa on.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29901796:Onko teillä tullut tänään vettä paljon? Täällä on koko päivän satanut, mutta aika hiljakseen.
Niin on . Se on asia mihin mie käytän kyllä rahaa. Mutta itseensähän kannattaa aina panostaa :xmas:.Kampaajalla on kiva käydä. =)
Niin, onhan meillä iso pää monasti.
Ei auta kun toinen on iltavuorossa ja tod.näk. nähdään vasta ens viikolla ens kerran.vaatteiden vähentäminen auttaa yleensä kun levy jää jumiin.
Ei. Jos tämmöisellä keski- ikäisellä äijällä kunto pettää niin se kammesta kääntäminen ei auta.Mä osaan myös ensiapua antaa.
No en potkase jos en saa lupaa, mutta mielelläni potkaisisin jotakuta!Ei tartte potkasta, olkoon mokoma.
Tässä välikevennys.
En sano, en sano, en sano..tuhmia ajatuksia :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29901826:Sinne tissien väliin painettavaksi .
Minäkin olen vaihteeksi isäukolla. Vettä on tullu tasaseen tahtiin koko ajan. Estää katon maalauksen, mut eipä tuo häirinny aidan painepesua.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29901796:Onko teillä tullut tänään vettä paljon? Täällä on koko päivän satanut, mutta aika hiljakseen.