The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Voi pannahanen. Mikä siinä on ettei miehen kaa pääse samalle aaltopituudelle, ei sitten millään. Miksi sen on pakko junnata jossain aivottoman ameeban tasolla, vaikka selvällä suomella yritän keskustella.

Painajaiset on totinen juttu. Mää tänään ku nukuin niin näin oikein ankaran unosen pitkästä aikaa; se oli yhtä aikaa karmea, ällö ja ihan äärettömän outo.
Mininoita oli nähnyt kuulemma unia et mä olin kuollut - toivottavasti ei ollut mikään enneuni...
Varmaan kamalia tuommoiset, mä en just o painajaisia nähnyt - omituisia unia kyllä mut en mitään tollasta.

Kertaus on opintojen äiti, joten kieliharjoitukset on aina paikallaan :attn:
Kunhan sanan alku ja loppu menee edes oikein niin kyllä myö reippaasti jatketaan harjoituksia :attn:.

Aivot ei nimittäin lukiessa hahmota sanojen keskellä olevia kirjaimia. Juten vai karjoittuu vihin sunne puin. Asia tulee ymmärretyksi :D. Joten kieli vaan liikkeelle rohkeasti :xmas:.

• Tykkää
Reactions: Minerva.McGarmiwa
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29901671:
:O

No, jopas on unet. Mutta muista, että unia ne vaan on :hug:.
No juu, koitin sit sanoa et kun en ole mitenkään sairas niin moinen on aika epätodennäköistä - kun meillä on suvussa vielä 3 sukupolvea mua vanhempia naisia elossa niin tuskin olen itsekään ihan heti heittämässä lusikkaa nurkkaan (okei ei se ihan niin mene mut vähän mutkia suoriks mininoidan mielenrauhan vuoksi)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä