Nyt sensuroin tässä kohti puheeni ja kiroilen vaan hiljakseen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29901564:Vaimolle anova katse ja huuli väristen "kuolevan miehen viimeistä toivetta tässä...."
Nyt sensuroin tässä kohti puheeni ja kiroilen vaan hiljakseen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29901564:Vaimolle anova katse ja huuli väristen "kuolevan miehen viimeistä toivetta tässä...."
Mää oon kuulemma melki kielinero, liekö luontaista taipumusta :xmas:Jaa. Ketjussa kieliopinnot menossa???
Himputti kun meikäläisellä on hyvistä? yrityksistä huolimatta aina ollu hirmuisen huono kielipää.
Kauhian vaikea laji. Joutuu aina vaan kertaamaan ja kertaamaan : /.Jaa. Ketjussa kieliopinnot menossa???
Himputti kun meikäläisellä on hyvistä? yrityksistä huolimatta aina ollu hirmuisen huono kielipää.
Painajaiset on totinen juttu. Mää tänään ku nukuin niin näin oikein ankaran unosen pitkästä aikaa; se oli yhtä aikaa karmea, ällö ja ihan äärettömän outo.Kauheen mukavia nuo lasten painajaiset ja varsinkin niiden puinti sit nukkumaan mennessä. Huh heijaa
:O mie ujo tyttö.En luvannu omaa antaa vaan ajattelin että kyöpeli välillä.
Ja nyt mun kuvat on ties missä. Linux on niin hiton outo ja ärsyttävä.
Härski nainen :stick:Mää oon kuulemma melki kielinero, liekö luontaista taipumusta :xmas:
:|Nyt sensuroin tässä kohti puheeni ja kiroilen vaan hiljakseen.
Ikäisekseni kuulemma ihan tuore ja vetreäHärski nainen :stick:
Noh, noh... meillähän on käsissä vallan taitava opettaja :xmas:.Härski nainen :stick:
Ikäisekseni kuulemma ihan tuore ja vetreä
Mininoita oli nähnyt kuulemma unia et mä olin kuollut - toivottavasti ei ollut mikään enneuni...Painajaiset on totinen juttu. Mää tänään ku nukuin niin näin oikein ankaran unosen pitkästä aikaa; se oli yhtä aikaa karmea, ällö ja ihan äärettömän outo.
Uskallan liittyä tähän joukkoon. T. muistaakseni vain joitakin päiviä vanhempi .Ikäisekseni kuulemma ihan tuore ja vetreä
vaatteiden vähentäminen auttaa yleensä kun levy jää jumiin.Voi pannahanen. Mikä siinä on ettei miehen kaa pääse samalle aaltopituudelle, ei sitten millään. Miksi sen on pakko junnata jossain aivottoman ameeban tasolla, vaikka selvällä suomella yritän keskustella.
Kertaus on opintojen äiti, joten kieliharjoitukset on aina paikallaan :attn:Hmm..vai kieliopintoja sitten
Aivoton ameeba :O. Ämpäri on kyllä eri veikee tapaus .Voi pannahanen. Mikä siinä on ettei miehen kaa pääse samalle aaltopituudelle, ei sitten millään. Miksi sen on pakko junnata jossain aivottoman ameeban tasolla, vaikka selvällä suomella yritän keskustella.
:OMininoita oli nähnyt kuulemma unia et mä olin kuollut - toivottavasti ei ollut mikään enneuni...
Varmaan kamalia tuommoiset, mä en just o painajaisia nähnyt - omituisia unia kyllä mut en mitään tollasta.
tuunko potkasee sitä?Voi pannahanen. Mikä siinä on ettei miehen kaa pääse samalle aaltopituudelle, ei sitten millään. Miksi sen on pakko junnata jossain aivottoman ameeban tasolla, vaikka selvällä suomella yritän keskustella.
Ameebaämpäri?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29901660:Aivoton ameeba :O. Ämpäri on kyllä eri veikee tapaus .
Kunhan sanan alku ja loppu menee edes oikein niin kyllä myö reippaasti jatketaan harjoituksia :attn:.Kertaus on opintojen äiti, joten kieliharjoitukset on aina paikallaan :attn:
No juu, koitin sit sanoa et kun en ole mitenkään sairas niin moinen on aika epätodennäköistä - kun meillä on suvussa vielä 3 sukupolvea mua vanhempia naisia elossa niin tuskin olen itsekään ihan heti heittämässä lusikkaa nurkkaan (okei ei se ihan niin mene mut vähän mutkia suoriks mininoidan mielenrauhan vuoksi)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29901671::O
No, jopas on unet. Mutta muista, että unia ne vaan on :hug:.