No tuohan on taas ihan eri juttu. Samat jutut täällä saavat toistuvasti ihmiset ärsyyntymään, oli niiden takana sitten yksi ja sama tai useampi nimimerkki.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900538:Edelleenkään en puhu edes kirjoitustyylistä, Freya juttu oli yks esimerkki. Ja säpäleellekin jo vastasin. Mua vaan vituttaa kun ootte tollasia sinisilmäsiä idiootteja jotka ei näe totuutta vaan jaksaa joka vitun kerta ärsyyntyä häppärin ja sen miljoonien multipersoonien jutuista. Tekee yksinkertaisesti mieli vaan ravistella teitä ja sanoa että valoja päälleeeeeee!!!!!
Nyt hajosin kyllä ihan vitusti Joo oon vähän ärsyyntynyt tästä jutusta mutta kun mua ihan oikeesti ärsyttää jos joku ei näe totuutta!! Kyllä mä naurankin näille jutuilla ajoittain, mutta silti vähän kyrsii.Mitähän sä ite oot tehnyt tässä viimeiset kolmekymmentä sivua?
Mutta okei, jätän sörkkimisen omalta osaltani tähän, kun olet selkeästi ihan pimahtamispisteessä. Rauhaa bro.
Mutta se ei ole niin tuomittavaa koska selkeesti ootte samoja vahingossa eikä tahallaan...
ihanaa!
Oi, kiitos tästä.mä en kyllä näe mitään ongelmaa keskustelussa säpäleen kanssa
Sori ettätuli kiroiltua, pyydän nöyrimmästi anteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900503:Voi vittu se Freya juttu oli vaan yks esimerkki. Ootteko kaikki tosiaan noin vitun sokeita?
Vitun pelle, ihan ku mä noin kirjottelisin. Keksi oma nikkis idiootti.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900639:Sori ettätuli kiroiltua, pyydän nöyrimmästi anteeksi.
jokaiselle tulee joskus huono päiväAlkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29900609:...Onhan minullakin kyllä ne järjettömätkin hetkeni..
Kohta joku häppärityyppi tulee haukkuu sut
Oon ihan tottunu et haukutaanAlkuperäinen kirjoittaja minä:Kohta joku häppärityyppi tulee haukkuu sut
Öö miksi haukkuisin? Olenko hirveesti haukkunu täällä ihmisten kuvia? Niin, en vissiin. Joten pidä turpas kii.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kohta joku häppärityyppi tulee haukkuu sut
Tää on hyvä nikki, taidan pitää senAlkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900655:Vitun pelle, ihan ku mä noin kirjottelisin. Keksi oma nikkis idiootti.
Painu vittuun. Pelle. Rekisteröityisin mielelläni ettei tartteis katella tollasta touhuu mutta eiköhän noi bannia antais.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900693:Tää on hyvä nikki, taidan pitää sen
Saaks arvostella? Muuten kiva mut missä hymy? Miks tuollainen ilme?
Kas. Löydät vielä itsesi.Nyt mä tajusin. Mähän olen HG koska mä olen joskus puolustanut sitä. Sitten mä olen myös mies1 koska käytän hymiöitä, kehun joskus joitakuita ja olen haukkunut mies1:tä.
Kyl tää palstailu on kiehtovaa, voi pojat!
Painu Echo vittuun. Oot aiheuttanu ihan tarpeeks vitutusta niillä sun homojutuillas että Echo kiintiö on ihan täynnä.Nyt mä tajusin. Mähän olen HG koska mä olen joskus puolustanut sitä. Sitten mä olen myös mies1 koska käytän hymiöitä, kehun joskus joitakuita ja olen haukkunut mies1:tä.
Kyl tää palstailu on kiehtovaa, voi pojat!
Mun hymyt näyttää väkinäisiltä, ei osaa vaanSaaks arvostella? Muuten kiva mut missä hymy? Miks tuollainen ilme?
Hei, mä alankin etsiä sua niistä ketjuista että mikä harmaa olet. Ja kiitos, en painu vittuun koska olen hetero.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900708:Painu Echo vittuun. Oot aiheuttanu ihan tarpeeks vitutusta niillä sun homojutuillas että Echo kiintiö on ihan täynnä.
Kaikki osaa hymyillä. Ja hymy kaunistaa! Ei tuossa kuvassa oikeasti mitään vikaa ole, mutta olisi vain mukavampi kattella kun oisit hymyillyt. En usko että kuva siitä ainakaan huononee. Laita itsestäs hymykuva! Kokeile! Varmasti et negatiivista palautetta siitä saa!Mun hymyt näyttää väkinäisiltä, ei osaa vaan