Niin ootkin .Joo, mutta se nyt ei tosiaankaan oo varmaa sitten miltään kantilta, muuttuvia tekijöitä on. Mutta ainaki tiiän että oon ihan hyvä tyyppi kun se kerran oma-alotteisesti uskalsi tommosia puhua ääneenkin.
Oon siis paras.
Niin ootkin .Joo, mutta se nyt ei tosiaankaan oo varmaa sitten miltään kantilta, muuttuvia tekijöitä on. Mutta ainaki tiiän että oon ihan hyvä tyyppi kun se kerran oma-alotteisesti uskalsi tommosia puhua ääneenkin.
Oon siis paras.
.Mää luulin että ruutis käski mennä jatkamaan häppärikesjustelua ja kävin jo. hups.
Tää kone on suojattu atomipommeilta eikä sisällä kuvia :|.laita ruutiksen yyvee-boksiin
se kestää vaikka atomipommin
Meillä meni jo pahin aika ohi onneksi. Joko nips naps on suoritettu?Kivaa että kissa on sylissä mutta menee nenä täyteen karvoja. En tiiä mitä talviturkkia se tiputtaa, mut kaipailisin kissan harjaa.
Öitä Tinku :kiss:.Jaahas,taidan lähteä nukkumaan kun en jaksa enää edes seurata tota pärstäketjua kun se on mennyt ihan naurettavaks. Hyvää yötä:kiss:
Mitäs kuvia laitetaan?Mullekin kuvia kiitos.
Ja mulle myös :attn:. Haluamme Rinsessan kanssa tietenkin mieltä ilahduttavia kuvia :saint:.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29896775:Mitäs kuvia laitetaan?
Iltaa Rinsessa :kiss:.Mullekin kuvia kiitos.
selfeitä tietenkin.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29896775:Mitäs kuvia laitetaan?
Lääh...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29896923:Kaikki on ihan hiljaa :kieh:. Kuitenkin notkutte kuvakejussa |O. Pitäisi vissiin pistää tähän oma pystyyn .
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29896923:Kaikki on ihan hiljaa :kieh:. Kuitenkin notkutte kuvakejussa |O. Pitäisi vissiin pistää tähän oma pystyyn .
Missä oli naama?tissikuva? naama on jo nähty.
:kiss:Höh, ihme kyyliä
Olet nähnyt ainakin kakskyt selfietä minusta.selfeitä tietenkin.
Melkein muokkasin tästä jotain härskiä, mutta en.Missä oli naama?
Ei kyllä yleensä kauheena ole pannu vastaan tisseille.