The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei voi mennä vielä pankkiin. Iskä ja veli käski kysellä muutaman jutun välittäjältä ja jos vastaukset ei ole miellyttäviä niin pitää kuulemma unohtaa sit tämä asunto.
No kyl sinä voit ja oikeestaan tuleekin käydä pankissa selvittämässä lainansaantimahdollisuutesi ja -rahkeesi ihan vaik ton tyyppisen esimerkkikohteen avulla. Ei se selvitys sitouta sinua ostamaan mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Kaoottinen päivä sekä työ- että kotirintamalla. Kotona päivän aikaan on sattunut ns pieni vahinko ja sitä tässä on selvitelty illan mittaan hallituksen pj:n kanssa.
Mutta, jos jotain hyvää niin löysin isälleni asunnon. En tosin läheltä, mutta kauempaa ja hyvien palveluiden vierestä.
 
Käväisin kävelyksellä. Oli polun varrella tyhjä tölkki, jonka siivosin kauppaan, niin hoksasin, et kaupalla oli tarjouksena possusuikaleet, marinoidut ja marinoimattomat 1,49,-/400g

Hitto kun ei ollu lompsaa mukana ja taskun pohjalla oli vaan pari euroa. Joten mukaan lähti vaan yks paketti. Ei ne tieteskään enää huomenna o tarjouksessa.
 
Käväisin kävelyksellä. Oli polun varrella tyhjä tölkki, jonka siivosin kauppaan, niin hoksasin, et kaupalla oli tarjouksena possusuikaleet, marinoidut ja marinoimattomat 1,49,-/400g

Hitto kun ei ollu lompsaa mukana ja taskun pohjalla oli vaan pari euroa. Joten mukaan lähti vaan yks paketti. Ei ne tieteskään enää huomenna o tarjouksessa.
kipin kapin uudelleen lompsan kera sinne.
 
  • Tykkää
Reactions: Hermione Granger
Rimputi rämpyti rallallei :wave:.


Tinku :attn:. Rohkeasti vain pankkiin selvittelemään laina-asioita. Siitä se lähtee. Täällä vähän samanmoisissa tunnelmissa. Pistääkkö elämä kokolailla uusiksi vai osittain? Kas siinäpä pulma :confused:.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29896067:
Rimputi rämpyti rallallei :wave:.


Tinku :attn:. Rohkeasti vain pankkiin selvittelemään laina-asioita. Siitä se lähtee. Täällä vähän samanmoisissa tunnelmissa. Pistääkkö elämä kokolailla uusiksi vai osittain? Kas siinäpä pulma :confused:.
Meikälläkin on isoja ja mahtavia tulevaisuudensuunnitelmia! Mitään päättämistä ei oo, odottamista vaan ja katto miten asiat rullaa ja onnistuuko niinko pitää Jännää!
 
  • Tykkää
Reactions: krut ja tinkuliini
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29896067:
Rimputi rämpyti rallallei :wave:.


Tinku :attn:. Rohkeasti vain pankkiin selvittelemään laina-asioita. Siitä se lähtee. Täällä vähän samanmoisissa tunnelmissa. Pistääkkö elämä kokolailla uusiksi vai osittain? Kas siinäpä pulma :confused:.
mä olen tässä nyt tänä iltana vähän ottanut selvää siitä alueesta ja ei kovin imartelevalta kuulosta...et voipi olla et tää asunto jää nyt,ei tiedä vielä...
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29896105:
Vaan pidämme peukkuja, että rullaa oikeaan suuntaan :kiss:.
Eiköhän ne siitä pikkuhiljaa :)



Pomo kyseli muuten viime viikolla vähän vihjailevasti että mitäs aion tehdä kesällä ja onko töitä tiedossa. Jos en nyt ihan kauheen huonosti suomea ymmärrä niin jäin sellaseen ksäitykseen että jos kesällä piisa töitä niin saattais soitella mulle.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja krut
Eiköhän ne siitä pikkuhiljaa :)



Pomo kyseli muuten viime viikolla vähän vihjailevasti että mitäs aion tehdä kesällä ja onko töitä tiedossa. Jos en nyt ihan kauheen huonosti suomea ymmärrä niin jäin sellaseen ksäitykseen että jos kesällä piisa töitä niin saattais soitella mulle.
Hahaa :D. Siitä se työura alkaa urkenemaan. Nuo koulujen vikat harjoittelupaikat on tuhannen taalan paikkoja työllistymisen suhteen. Hienoa :flower:.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29896197:
Hahaa :D. Siitä se työura alkaa urkenemaan. Nuo koulujen vikat harjoittelupaikat on tuhannen taalan paikkoja työllistymisen suhteen. Hienoa :flower:.
Joo, mutta se nyt ei tosiaankaan oo varmaa sitten miltään kantilta, muuttuvia tekijöitä on. Mutta ainaki tiiän että oon ihan hyvä tyyppi kun se kerran oma-alotteisesti uskalsi tommosia puhua ääneenkin.



Oon siis paras.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29896213:
Mie jos heittäisin kuvan sinne olisi kyseessä enemmän kuin kauhallinen bensaa. Kokolailla pommin nakkaisin :LOL:.
Mää luulin että ruutis käski mennä jatkamaan häppärikesjustelua ja kävin jo. hups.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä