The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kiitos :)
Tää on vaan niin tätä, mahaan koskee eikä pysty oikeen syömään. Eikä oo ees ns. tositilanteesta kyse. Muistankohan tuon tunnin jälkeen yhtään mitä kannattaa vastailla mihinkin, pää on sekaisin muutenkin.
Ai jestas, toi on hirvee tunne...kuin teuraaksi vietäisiin.... Mäki jännitin nuorempana ihan sairaasti. Vaikka jännittäminen/pelko ennen inssiajoa.
 
IhQ
Ai jestas, toi on hirvee tunne...kuin teuraaksi vietäisiin.... Mäki jännitin nuorempana ihan sairaasti. Vaikka jännittäminen/pelko ennen inssiajoa.
Ja sitten vielä se, että pää totaalisesti tyhjenee kun tilanteeseen menee..ja hermostuneena alan sitten höpöttelemään jotain aiheeseen kuulumatontakin huttua :ashamed: Siitä sitten piiskaan itteeni jälkikäteen kun mietin mitä kaikkee siellä tuli seliteltyä..
Ahistaa vaikka tiiän että ihan syystä näitä tämmösiä järkätään eikä näiltä voi välttyäkään jos joskus kouluun/töihin haluaa.: /
 
Ja sitten vielä se, että pää totaalisesti tyhjenee kun tilanteeseen menee..ja hermostuneena alan sitten höpöttelemään jotain aiheeseen kuulumatontakin huttua :ashamed: Siitä sitten piiskaan itteeni jälkikäteen kun mietin mitä kaikkee siellä tuli seliteltyä..
Ahistaa vaikka tiiän että ihan syystä näitä tämmösiä järkätään eikä näiltä voi välttyäkään jos joskus kouluun/töihin haluaa.: /
Kyllä se siitä helpottaa (iän) myötä. Saat varmuutta ja kokemusta ja sitten omille mokille täytyy myös nauraa. Mokailu on sallittua :)
 
Muakin vissiin vähän jänskättää kun en saanut nukutuksi. Tänään alan uusimaan sitä harkkaa mikä ei mennyt ihan nappiin viimeksi. Pyörin kahteen asti ja heräsin kuuden jälkeen. Hyvää iltavuoroa vaan mulle :D
 
Mä heräsin joka viidestoista minuutti kyljenkäännön yhteydessä ja neljältä taas tyypilliseen tapaan tunniksi. Onneksi on kahvia. Kolme viikkoa laskettuun. *syvä hengenveto*
 
Voi meitä unettomia ja kirhaville halit :hug: Mä muuten tein yöllä hienon päätöksen. En saanu unta ja olin lähössä tupakalle kun huomasin et se on askin viimenen rööki. Mielessä mietin et luojani taivaassa anna joku merkki et mä tiedän et jaksan olla ilman niin mä lupaan lopettaa. Naurahdin siinä eteisessä et laita vaikka pihan jänikset tanssimaan rumbaa ni on tarpeeksi selkeä merkki. Avaan oven ja siinä ne kaksi jänistä nöpöttää mun oven edessä. Ei ihan rumbaa tanssien vaan roskia penkoen. Hitsi ne oli kesyjäkin kun pomppivat vaan pari metriä kauemmas ja möllöttivät minua kun poltin viimeisen.. Pitää kait se lopettaa kun en itsekkään jaksa sitä hajua.. :x En polta paljoa mutta laskin et säästän kuussa kuitenkin 60€ kun en polta ollenkaan. Ihan helppo aamu ollut so far, mut ei se yksi päivä polttamatta juuri tunnu miltään muutenkaan.
 
Mä kun olen lopettanut (tai lakkoillut) kolme kertaa, on kaikilla kerroilla ollut koko ajan tupakkaa mukana veskassa. Mua helpottaa se tieto siitä että se on oma valinta ettei polta vaikka sitä röökiä onkin mukana sen sijaan että sitä ei olis ollenkaan, joku psykologinen juttu se on. Se tieto että sitä saa jos on "pakko", mutta päättää ettei ota. Kaksi kertaa olen "lopettanut" raskauden takia ja kerran koska vaan kyllästyin polttamaan - ja juurikin tuo kyllästymiskerta kesti pisimpään, päälle pari vuotta. Mutta bisse ja rööki kulkee käsi kädessä ja mikä olisikaan ihanampaa kuin istua terdellä kylmän stoben kanssa, spaddu kärtsäämässä kourassa lämpimänä kesäiltana hyvässä kaveriseurassa, aaaah. Sen sitten tietää, "jos mä vaan tän yhden askin ostan ja pari otan..."

Tsemppiä lopetukseen!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä