Spencer Hastings
San Marinosta tulee mieleen lapsuuden kesät mummolassa. Siellä raikas aina iskelmäradio.
San Marinon jälkeen enää Iso-Britannia.Enää siis pari biisiä jäljellä?! On tosiaan aika menny nopsaan, väsyttää kyl vai painuisko tää pienen hiprakan puolelle...kolme napsua likööriä ottanu, on viinapää vähän heikentyny.
Muistakaa äänestää eikä vaan mainita palstalla suosikkia.Mä laitan myös Sveitsille ääneni.
Just pistin. Näytti vaan iPhonen viestikentässä jotain Onnibusin vanhoja tilauskoodeja tolla äänestysnumerolla, että toivottavasti meni perille.....Muistakaa äänestää eikä vaan mainita palstalla suosikkia.
Hastingsin skumpat.No mä haluan et se voittaa, että mä saan rahaa
Mut mistäs puheltas tässä nyt tämä 50min?
Oliks hyvät herkut katsomoissa? Mulla oli, ja vielä puoli pulloa skumppaakin jäljellä....
Hain vielä ahneuksissani lisää juustopiirakkaa :ashamed:No mä haluan et se voittaa, että mä saan rahaa
Mut mistäs puheltas tässä nyt tämä 50min?
Oliks hyvät herkut katsomoissa? Mulla oli, ja vielä puoli pulloa skumppaakin jäljellä....
Minä ne jenkit on äätelleet Euroviisuista?Meidän 10 hengen kotibileäänestyksen voitti ylivoimaisesti Islanti ja surkein oli Venäjä. Viisuneitsyys viety neljältä jenkiltä. Tekstariäänestin itse Suomea ja Itävallan makkaraa.
Mitä juustoja siihen tulee? Onko siis ihan piiraspiiras vai joku juustokakkumainen?Hain vielä ahneuksissani lisää juustopiirakkaa :ashamed: