Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

• Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
"jeps"
[QUOTE="gia";29880879]Pakko tunnustaa että tuon Pessimistin ekan kuvan jälkeen mulle tuli surku sen puolesta, koska muistan että sen Pessimistin vatsalihas-kuvan jälkeen Peyote oli ihan Lääh lääh, puspus ja kaikkea ja nyt tuon Pessimistin ekan naamakuvan jälkeen vaan silleen tyyliin "ihan kiva hattu".

Mut noinhan pinnallisia me ihmiset tosiaan kaikki ollaan, varsinkin täällä nettimaailmassa kun ihmisarvo on liikaa kiinni siitä naamakuvasta.

Mutta onneksi Pessimisti onkin kuumis ja Peyotekin, on vielä mahdollisuus että tulee lauma söpöjä pikku-P:tä.

Enkä tarkoita pahalla tätä.[/QUOTE]

Mulla myös kiinnitti välittömästi huomion, kuinka Peyoten käytös Pessimistä kohtaan muuttui. Loppui kuolaaminen aika nopeaa.

Peyote
[QUOTE="jeps";29883442]Mulla myös kiinnitti välittömästi huomion, kuinka Peyoten käytös Pessimistä kohtaan muuttui. Loppui kuolaaminen aika nopeaa.[/QUOTE]

Olin hämmentynyt koska olin hyvin varma siitä että olin nähnyt kuvia aiemmin ja niissä oli eri näköinen. Olisko mun pitänyt sit kirjottaa siihen että lääh, vaikkei ollut erityisen komea? Sen sijaan yritin mielestäni suht neutraalisti kysellä.

viiras
Olin hämmentynyt koska olin hyvin varma siitä että olin nähnyt kuvia aiemmin ja niissä oli eri näköinen. Olisko mun pitänyt sit kirjottaa siihen että lääh, vaikkei ollut erityisen komea? Sen sijaan yritin mielestäni suht neutraalisti kysellä.
tietämättä minkä näköinen pessimisti on niin miten sulla on pokkaa sanoa toisesta ettei ole erityisen komea? Pidä mölyt mahassasi!

sivuilija
[QUOTE="niin";29875076]Joo mut ei ollu sellanen millasen kuvan on itsestää antanu. On niin väittäny olevan täydellinen ja saa ulkonäölään jopa miehen luopumaan uskonostaan.
Tuo mikä kuvassa oli, on ihan tavis pottunenä jolla ei ole mitään asiaa kauneuskilpailuihin ja se on totuus.
Hän ei ole ruma, mutta on kyllä valehdellut ulkonäöstään tai sitten hän kuvittelee itsensä 10 vaikka on oikeastaan 6-7.[/QUOTE]

Peesi, ainut vain, että antaisin arvosanan 5...tuo on tavis isolla pottunenällä.
Ei ihmekään, kun oli niin innoissaan, kun se mormoonipoika osoitti kiinnostusta..tuollainen tuskin saa pahemmin huomiota.
Taisi olla virhe jättää se mies, nyt nousi kusi päähän ihan turhasta.

Peyote
tietämättä minkä näköinen pessimisti on niin miten sulla on pokkaa sanoa toisesta ettei ole erityisen komea? Pidä mölyt mahassasi!
Mitä sä nyt oikeen avaudut jos et tiiä koko asiasta. Ei ollu komee se mies jonka kuvan se laitto, jos vertaa siihen, minkä näköinen hän on oikeasti. Ja mä olin nähnyt aiempia kuvia ja olin melko varma että nyt ei oo oma kuva kyseessä. Joo olenpas nyt kamala ihminen huhhuu.

Hyi kamala
Terve vain sinä anonyymi siellä :) Sulla on nyt varmasti tosi hyvä olo kun sait purkautua. No minäpä kerron sulle pari juttua: Ihminen ilman meikkiä huonossa valossa ei näytä välttämättä samalta miltä näyttäisi luonnosta. Mä en tarvi sun "arvoasteikkoa" sille olenko mä nätti sun mielestä vai en, koska mä riitän mun läheisille JUSt tälläisenä. Ja 22-vuotiaana nuorena naisena olen myös sujut sen kanssa miltä näytän. Toivottavasti kolmekymppisenä ja edelleen siitä eteenpäin olen vielä enemmän sujut - ja niin sujut etten arvostele toisten ulkonäköä negatiivisesti. Toivottavasti sinäkin saat saman mielenrauhan mitä yleensä aikuisilla tästä asiasta on.

Tässä kuvaa jonka otin juuri kurssikaverilla lenkin jälkeen ja tästä punertavasti hiusväristi me like! =p Paitsi et sehän haalistuu pesujen myötä pian mutta nyt on ainakin jees :D

uusväri - Aijaa.com
En sinuna kehtaisi kuvaani laittaa tänne. Aikas isot hampsterin posket siulla :D

Kyllä
[QUOTE="niin";29875200]Mulla ei ole tapana arvostella ihmisten ulkonäköä, pidän sitä sivuseikkana. MUTTA sä olet väittänyt näyttäväs joltain mitä et ole. Olet tavis nainen ja siinä ei ole mitään vikaa, mutta en lähtis kehumaan ympäriinsä, että olisit hyvännäkönen, kun et sitä ole. Enkä lähtis mainostamaan kuinka ulkonäölläsi saa miehet tekemään mitä vaan sun hyväks, kun ei tolla pärställä sellasta saa.
Ole ylpeä siitä mitä olet, äläkä kuvittele olevas jotain mitä et ole.[/QUOTE]

Juurikin näin!

viiras
Mitä sä nyt oikeen avaudut jos et tiiä koko asiasta. Ei ollu komee se mies jonka kuvan se laitto, jos vertaa siihen, minkä näköinen hän on oikeasti. Ja mä olin nähnyt aiempia kuvia ja olin melko varma että nyt ei oo oma kuva kyseessä. Joo olenpas nyt kamala ihminen huhhuu.
Mut pinnallinen olet kun kehtaat suustasi päästää tuollaisia. Sääli sun tuttuja ja ystäviä,valitset nekin varmaan ulkönäön perusteella.

Peyote
juurikin näin positiivisesti. tai ei tarvii aina sanoo mitään. ujo uskaltaa näyttäää ni siinä pitää myös olla sitä tajua. pessimisti on hyvä jätkä
Pysykää nyt edes sen verran kärryillä, että en oo sanonut mitään negatiivista Pessimististä edelleenkään, vaan tiedustelin miksi oli eri näköinen kuin aiemmin. Koska laittoi jonkun ihan muun ihmisen kuvan.

9MM
Pysykää nyt edes sen verran kärryillä, että en oo sanonut mitään negatiivista Pessimististä edelleenkään, vaan tiedustelin miksi oli eri näköinen kuin aiemmin. Koska laittoi jonkun ihan muun ihmisen kuvan.
totta enkä niin väittänytkään :) tiesin sen yhen kuva harjotteluks mutta sanotaan näin kylmyyteen lämmöllä tai voi naps tai sitten vaan jättää mun mielipide vaan mielummin koittaa lämmöllä. nyt tuli mult vourostaan sekavaa settiä :)

Yhteistyössä