Suomalaiset on sekasin: 500 ihmistä jonotti ämpäriä

• Viestiketjun aloittaja repe sorsassos
  • Ensimmäinen viesti
Ahdasta
Hermione, oikeasti olisitko hakenut? Eikö kellään muulla ole niin pientä asuntoa, että ärsyttää hulluna kaikki JO olemassakin oleva roina? Mulla on niin pieni kämppä, että ämpäri roinineen tästä vielä puuttuisi...

Hermione, oikeasti olisitko hakenut? Eikö kellään muulla ole niin pientä asuntoa, että ärsyttää hulluna kaikki JO olemassakin oleva roina? Mulla on niin pieni kämppä, että ämpäri roinineen tästä vielä puuttuisi...
Jos ei ole mulle mitään tarpeellista niin voin antaa kavereille. Mulla on vain yksi sanko. Ei tee tiukkaa ottaa toista.

Viimeksi muokattu:
Huutelen puskista
Minua rovaniemeläisenä kiinnostaa vain, että mitä siellä ämpärissä oli sisällä, kun jengi meni ihan pähkinöiksi? Pakko saada "yllätysämpäri"! Mulla ei tullut mieleenkään lähteä suht kylmällä säällä jonottamaan jotain ämpäriä.

dera
Minua rovaniemeläisenä kiinnostaa vain, että mitä siellä ämpärissä oli sisällä, kun jengi meni ihan pähkinöiksi? Pakko saada "yllätysämpäri"! Mulla ei tullut mieleenkään lähteä suht kylmällä säällä jonottamaan jotain ämpäriä.
No osallepa tuli mieleen ja sisältö selviää varmaan kysymällä heiltä.
Kai facessa joku Rolloryhmä on, mistä esim. voi kysyä.

Eiköhän osa ollut paikalla ihan avajaistenkin vuoksi. Mutta pakkohan tuosta uutista repiä.

Huutelen puskista
Kun en itse ole "Facessa", ei tullu mieleen. Pitää vissiin käydä katsomassa. Toki osa oli ihan avajaisten takia liikkeellä, mutta yllättävän sitkaasti porukka jonotti ihan helvetin pitkässä jonossa sitä ämpäriä.

fdsfsd
Onko niin kiva nauraa muille? Minkä minä sille voin että kaikki ämpärit pääsi loppumaan ja lapslisätkin käytetty? Mistä minä muka uuden ämpärin taion ellen käy avajaisista hakemassa?

Sitä paitsi törmäsin jonossa maijaan ja pirkkoon, niitä en ollutkaan nähnyt pitkään aikaan. Maijan ämpäri oli varastettu ja Pirkon ämpäri oli lähteny tuulen mukana karkuun. Mikä sattuma että saimme sitten kaikki uudet ämpärit.

Oli mukava päivä. +6 ja sadetta vain himpukan verran.

tyhjännauraja
No osallepa tuli mieleen ja sisältö selviää varmaan kysymällä heiltä.
Kai facessa joku Rolloryhmä on, mistä esim. voi kysyä.

Eiköhän osa ollut paikalla ihan avajaistenkin vuoksi. Mutta pakkohan tuosta uutista repiä.
Niin varmasti, mutta repesin tuolle otsikolle, kiitos hyvistä nauruista :LOL:
Mies sattui soittamaan ja ihmetteli hihitystäni, onnistuin ulisemaan naurun lomasta kolme kertaa sanan "yllätysämpäri" ennen kuin mies luovutti ja pyysi soittamaan kun olen rauhoittunut :LOL:

Yhteistyössä