Mies oli käynyt thaihieronnassa happyendillä...

• Viestiketjun aloittaja "Hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"Hämmentynyt"
Mies oli poikien kanssa ryyppäämässä ja jossain vaiheessa iltaa oli kaverien yllyttämänä käyny thaihieronnassa. Lopuksi oli hieroja kuulemma runkannu. Olen vähä hämilläni tästä tiedosta. En pystynyt edes sanomaan mitään nasevaa takaisin kun kertoi. Olen sanaton...

Gh
Onko mies vähän yksinkertainen, kun tollaseen menee yllytyksestä ja vielä kertoo vaimolle kuin se ei olisi mitään. Pettämistähän se on vaikka olikin vain hieronta. Kyllä mun mielestä kalun piteleminen on pettämistä, jos ei lääkärillä ole. Ehkä mä oon vähän tiukkis tässä :(

justiinsa
Kyllä tuo minun mittakaavallani on pettämistä. Vähänniinkuin olisi käynyt huorissa vaikka olemmekin yhdessä.
Vaikka mieheni on kuinka rakas, jättäisin hänet sillä en koskaan pystyisi enää luottamaan.
Todella oksettavaa.

Pettämisenä minäkin pidän.. sais mennä toistekki sit ottamaan happyendit, minä en siihen enää koskis :D
Kyllähän nyt jokainen järkevä kunnon varattu mies tajuaa pysyä pois noista paikoista, oli kännissä tai ei, yllytettiin tai ei..

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
himoeläimiä
Hoh hoh. Toivottavasti thaineito edes pesi kädet miestenkäsittelyjen välissä. Meinaan monet virukset siirtyvät ihan näiden tyttösten käsissä miehestä toiseen. Osa myös käyttää rintojaan niihin hierontoihin.

Lisäksi vielä se, että mistä tiedät oliko "vaan" runkannut ? Siellä on voinut tapahtua yhtä ja toista ja miehesi halusi vain kertoa lievemmän version. Älä vaan anna enää jatkossa miehelles ilman kortsua ja pakota testeihin!

• Tykkää
Reactions: StaRR

Yhteistyössä