Mies oli käynyt thaihieronnassa happyendillä...

• Viestiketjun aloittaja "Hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti
vierass
Mistä lähtien tuollainen ei ole pettämistä? Olenko vanhanaikainen, kun ajattelen, että kaikki kaluun seksimielessä koskeminen on pettämistä? Se on tietysti eri asia, jos on avoimessa suhteessa tms.

Kannattaa käydä tautitesteissä tän sinun thai-tanelin.

• Tykkää
Reactions: Data
Happyend meinaa kyllä että hoidetaan laukeamiseen asti.
Itellä ei oo kokemusta thaihieronnasta.

[QUOTE="Hämmentynyt";29882008]Mies oli poikien kanssa ryyppäämässä ja jossain vaiheessa iltaa oli kaverien yllyttämänä käyny thaihieronnassa. Lopuksi oli hieroja kuulemma runkannu. Olen vähä hämilläni tästä tiedosta. En pystynyt edes sanomaan mitään nasevaa takaisin kun kertoi. Olen sanaton...[/QUOTE]

Mä olen eniten ihmeissäni siitä, että miksi mies sulle tästä kertoi..? Siis kaikin puolin typerää mennä juomaan kavereiden kanssa jos kaverit tykkäävät yllyttää tekemään typeryyksiä, jos itse vielä on yllytettävää tyyppiä, mutta sitten vielä typeryyden huippuna kertoa tämä vaimolle.
Ja joo, siis hienoa, että miehesi on rehellinen ja suhteenne ei perustu valheelle... mutta. silti.

Mä olen eniten ihmeissäni siitä, että miksi mies sulle tästä kertoi..? Siis kaikin puolin typerää mennä juomaan kavereiden kanssa jos kaverit tykkäävät yllyttää tekemään typeryyksiä, jos itse vielä on yllytettävää tyyppiä, mutta sitten vielä typeryyden huippuna kertoa tämä vaimolle.
Ja joo, siis hienoa, että miehesi on rehellinen ja suhteenne ei perustu valheelle... mutta. silti.
Mietin kans samaa. Siis et miksi kertoi. Joko oli tunnontuskissaan tyhmyydestään tai sit siellä tapahtu vieläkin pahempaa ja päätti kertoo light-version illastaan, vaikka vaan jos joku sattuis vaimolle siitä vinkkaamaan myöhemmin tai jotain..

"mammatar"
Mun mies on sellainen, et kertoo aina kaiken, joten kertoisi varmaan myös tuollaisen. Sitä en tiedä miten suhtautuisin asiaan. Minusta se olisi aika koomista mutta.. Noh. Ei meillä eroa tulisi. Eiköhän me tästä kriisistä selvittäisi, kun selvittiin siitäkin, että asunto paloi, lapsi loukkaantui hengenvaarallisesti ja kaikista muistakin asioista. Rehellisesti sanottuna, välillä on kyllä niin hiljaista kammarissa, että en ihmettelisi jos joku thaihieronta kiinnostaisi. ;)

"TiiTii"
Jännä miten tuosta thaihieronnasta on täällä Suomessa muodostunut tuollainen yksi seksintarjoamisversio. Pari kertaa on tullut käytyä Thaikuissa ja molemmilla kerroilla ollaan miehen kanssa käyty useita kertoja hierotuttamassa itseämme. Olemme olleet samassa "looshissa" hierottavina ja olen nähnyt mitä on oikea thaihieronta on. Todella kokonaisvaltaista... Tyttö kävelee selän päällä, hieroo kyynärpäillään, polvillaan, vääntelee jäseniä vaikka mihin asentoihin, siis ei vähimmässäkään määrin ole siinä mitään seksuaalista. Näyttää todella raskaalta ruumiilliselta työltä. En sitten tiedä olisivatko tarjonneet miehelle jotain erikoispalveluja, jos en olisi ollut siinä vieressä...

Gh
[QUOTE="jaahas";29882653]Te menette mukaan kalulääkärille, ettei lääkäri pääse kiihottamaan iestänne. Kysymys kuuluu: Onko miehenne teidän mukana gynellä??[/QUOTE]

Eikö sulle sitten tuu mies mukaan :eek:

Ettäs tiedätte
Parempi kun eroatte niin ei miehen tarvitse katsella tuollaista nalkuttavaa pirttihirmua. Sama pätee kaikkien tähän keskusteluun osallistuneiden nalkutajien kohdalla.

"Miesvaan"
Tyhmä mies kun kertoi, ei voi vaan tajuta. Äijien reissuissa sattuu ja tapahtuu, mutta: what happens in the road, stays in the road. Huh huh.

Mua kyllä ihmetyttää nää thai-hierontapaikat Suomessa. Saako niissä oikeeta hierontaa vai onko ne vaan "eroottista hierontaa happy endillä". Vai pääseekö siellä panemaankin? Ihmepaikkoja, voisin mennäkkin mutta en oo mitenkään erityisesti thaikkunaisten perään. Ei sillä, etteikö semmoistakin vois laittaa, mutta mutta.

Ja miksi mennä tommoseen kun pillua voi ostaa ihan suoraankin todella helposti.

[QUOTE="hehe";29883126]Koska kaverit yllytti???? :D siis oikeesti, kuin tyhmiä ihmiset on? "En mä muuten mut ku pojat yllytti" :D[/QUOTE]
Aivan totta.:D

hm.....
[QUOTE="Miesvaan";29883489]Tyhmä mies kun kertoi, ei voi vaan tajuta. Äijien reissuissa sattuu ja tapahtuu, mutta: what happens in the road, stays in the road. Huh huh.

Mua kyllä ihmetyttää nää thai-hierontapaikat Suomessa. Saako niissä oikeeta hierontaa vai onko ne vaan "eroottista hierontaa happy endillä". Vai pääseekö siellä panemaankin? Ihmepaikkoja, voisin mennäkkin mutta en oo mitenkään erityisesti thaikkunaisten perään. Ei sillä, etteikö semmoistakin vois laittaa, mutta mutta.

Ja miksi mennä tommoseen kun pillua voi ostaa ihan suoraankin todella helposti.[/QUOTE]

Muijaltasiko?

Yhteistyössä