The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuiltaa kaikille =)
Mua väsyttää aika huolella kun viime yönä tuli nukuttua pitkät 4 tunnin unet :snotty:
Aamulla lähdin asioille sukulaisen kanssa ja sieltä kotiuduin vasta äsken. Sain myös kamalan hirveät haukut äsken yhdeltä lähipiiriin kuuluvalta ja aivan totaalisen syyttä. Kyllähän pientä riitaa tai erimielisyyttä voi joskus olla ( nyt ei edes ollut ) mutta järkytyin todella kovasti äsken. Tämä henkilö haukkui mua, keksi ihme juttuja musta ja haukkuin myös mun ulkonäköä ja puhui niin ilkeitä asioita että saa mennä vuosia takaperin et mulle ois noin sanottu. Ja kun ei ollu tosiaan mitään syytä :O Joo, voi mennä vähän aikaa ennen kuin vastaan hänelle seuraavan kerran puhelimeen ja sanoin sen kylmän rauhallisesti hänellekin ja oli pokkaa kysyä että miksi :attn:
Tulin kotiin kauppakassien yms. kanssa niin mies huomasi jo ovella et on jotain outoa tekeillä. Sanoinkin sille etten tiennyt meniskö yksin metsään tirauttamaan itkut vai tulisko kotiin mut tulin sit kotiin kun oli painavat ostokset. Mies sanoi et onneksi tulin kotiin :heart:
Vähän on lattea fiilis siis ja yritän olla ajattelematta koko asiaa mut on mulla tosi surullinen mieli. Oksettaa oikein :'( ja kaikkeni oon aina tehnyt auttaakseni tätä ihmistä ja hänen perhettään ihan puhtaasta sydämestäni.
Iltalenkki koiran kanssa olis edessä ja saunaan ja sit leffailtaa miehen kanssa herkutellen. Harmi vaan ettei tee mitään mieli ja tekis mieli mennä nukkumaan..miten voikaan ihmistä ahdistaa näin : /
:hug:

Laita, jos suinkin mahdollista, kohtaamisesti lähipiiriläisesi kanssa mappi ööhön. Ota henkilöstä etäisyyttä ja rauhoita tilanne omalta osaltasi, ole sinä siinä se aikuinen kun toiselta ote lähti lapasesta. Huono hetki hänellä.

Anna nyt toviksi ajan kulua. Kunnes seuraavan kerran olette yhteyksissä, niin kuulostele yhteyttänne. Ihmiset vain muuttuvat. Ne lähimmätkin. Ja ne myös osaavat sanoa ne satuttavimmat sanatkin.

Ota iltalenkki rauhoittumisena ja pään tyhjentämisenä, nauti happeilusta sen teijen vöyhkänän kanssa ja rentoudu ja painaudu kunnolla rakkaasi kainaloon :heart:. Huomenna on jo eri fiilikset :).
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
:hug:

Laita, jos suinkin mahdollista, kohtaamisesti lähipiiriläisesi kanssa mappi ööhön. Ota henkilöstä etäisyyttä ja rauhoita tilanne omalta osaltasi, ole sinä siinä se aikuinen kun toiselta ote lähti lapasesta. Huono hetki hänellä.

Anna nyt toviksi ajan kulua. Kunnes seuraavan kerran olette yhteyksissä, niin kuulostele yhteyttänne. Ihmiset vain muuttuvat. Ne lähimmätkin. Ja ne myös osaavat sanoa ne satuttavimmat sanatkin.

Ota iltalenkki rauhoittumisena ja pään tyhjentämisenä, nauti happeilusta sen teijen vöyhkänän kanssa ja rentoudu ja painaudu kunnolla rakkaasi kainaloon :heart:. Huomenna on jo eri fiilikset :).
Kiitos =)
 
Voi taivas, että väsyttää. Viikko on mennyt neljän-viiden tunnin yöunilla ja vaikka oli tänäänkin hiljaista, niin erittäin stressaavaa. Ei oikein ajatus enää kulje, lueskelen vaan juttuja. Onneksi mieskin tuli jo kotiin, haukotus...
 
Tiiättekö mitä?

Mulla on ollut pjaisko viikko. On tuulla tuivertanut tupaan niin, jotta nuttura on heilunut ja se pieni järjen hivenkin varmaan oli tässä pahasti hukassa. Uskosta huomiseen nyt puhumattakaan. On ollut hankalaa minänä, kumppanina, äitinä, tyttärenä, ystävänä....

Mutta. Just nyt tässä hetkessä, kun mies saapui kotiin rankan viikkonsa tiimoilta ja omat lapset puuhastelevat yhdessä päät toistensa päässä kiinni kikattaen ja kiherrellen oikein tiiviinä kolmikkona...just nyt tässä ollessani se viikon raskaus ja vastoinkäymiset tuntuvat kutistuneilta. Ei ne minnekään hävinneet ole mutta huomattavasti lieventyneet, loiventuneet, toviksi taka- alalle kaikonneet.

Sillä notkahduksestani huolimatta, polvilleen retkahtamisesta ja heikkoudestani huolimatta - tai juuri siksi! - osaan kuitenkin huomata, että mulla on kaikki hyvin :heart:. Ja elämässäni on yhä se Pieni Ja Hento Ote :heart:
 
Näyttäis tän viikonlopun illat menevän telkkarileffojen parissa.

Tänään näyttäis tulevan Brucen ja Geren tähdittämä Shakaalin tapainen, huomenna sit punainen lohikäärme, eli eka HannibalLecter ja sunnuntaina sit Leonardon tähdittämä Spielbergin Ota kiinni jos saat.

Tai sit mä poikkeuksellisesti seuraan urheilua. Sain kutsun ison screenin ääreen lätkäjoukkueen kannustusjoukkoihin. Urheilu ei kiinnosta tippaakaan, mutta kutsu tuli miellyttävältä taholta. Himputti kun en vaan viittis pistää auvoisia poikamiespäiviä ja hyvin alkanutta erakkoutta uhanalaiseksi.
 
Näyttäis tän viikonlopun illat menevän telkkarileffojen parissa.

Tänään näyttäis tulevan Brucen ja Geren tähdittämä Shakaalin tapainen, huomenna sit punainen lohikäärme, eli eka HannibalLecter ja sunnuntaina sit Leonardon tähdittämä Spielbergin Ota kiinni jos saat.

Tai sit mä poikkeuksellisesti seuraan urheilua. Sain kutsun ison screenin ääreen lätkäjoukkueen kannustusjoukkoihin. Urheilu ei kiinnosta tippaakaan, mutta kutsu tuli miellyttävältä taholta. Himputti kun en vaan viittis pistää auvoisia poikamiespäiviä ja hyvin alkanutta erakkoutta uhanalaiseksi.
Jep, hyvät leffat on nyt tarjolla :).

Mutta - mun mielestä kannattaisi kyllä tarttua kutsuun ja viivähtää hetki urheilun ja vallankin sen miellyttävän seuran parissa. Eihän siitä mikään pakko ole jatkossa tapaa tehdä mutta toisaalta - mun mielestä kannattaa niihin miellyttäviin ihmisiin pienosesti ainakin koukuttua, sillä voipihan siinä olla käsillä hyvinkin tärkeän ihmisen kohtaamista- ystäviä ei ikinä ole liikaa :).
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä