35vee
Itsellä ei ole vieläkään löytynyt mitään tiettyä suosikkia,markettien voiteita käytän,ois kiva löytää joku hyvä
great! Juuri olin tulossa suosittelemaan sitä tännekin.Tilasin jotai hg:n suosittelemaa pähkinäöljyä.
Millä tavalla se on hyvä? =)great! Juuri olin tulossa suosittelemaan sitä tännekin.
Arganöljy kosteuttaa ihan parhaiten; sitä on käytetty jo muinaisista ajoista Marokossa jossa naisilla on säilynyt kasvot ihmeen rypyttöminä. Sitä tarvitsee laittaa vain pari tippaa kaulalle ja kasvoilla, myös hiukseen ja muualle kroppaan käy. En suosittele päivävoiteeksi koska meikin alla voi näyttää rasvaiselta! Se siis ehkäisee juonteita ja kaikenlaisia iho-ongelmia kuten aknea ja auringon vaurioita korjaa.Millä tavalla se on hyvä? =)
Yritän olla :saint:Hei lauhkea lehmä pakko kysyä ootko oikeasti lauhkea?
Ahaa, tuo öljy. Sitä mulla on. En ole vielä naamaan laittanut. Mulla iho on jo niin "öljytty" että ei tarvi lisää yhtään. Yöksi vois laittaa joskus. Mulla on ryppyjä vain silmien ympärillä. Ikää on kohta 44v. =)Arganöljy kosteuttaa ihan parhaiten; sitä on käytetty jo muinaisista ajoista Marokossa jossa naisilla on säilynyt kasvot ihmeen rypyttöminä. Sitä tarvitsee laittaa vain pari tippaa kaulalle ja kasvoilla, myös hiukseen ja muualle kroppaan käy. En suosittele päivävoiteeksi koska meikin alla voi näyttää rasvaiselta! Se siis ehkäisee juonteita ja kaikenlaisia iho-ongelmia kuten aknea ja auringon vaurioita korjaa.
Olipas myyntipuhe huh huh.
terv. hg-tuleva myyntitykki?
Olen mainonan uhri :ashamed:great! Juuri olin tulossa suosittelemaan sitä tännekin.
Onks Oivaa kaapissa?Olen mainonan uhri :ashamed:
Ooksä nainen? Miten mulla oli sellainen käsitys että oisit ollut mies...Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29875948:Oivariinia