Yli kolmekymppiset naiset,mitä ihovoiteita käytätte?

• Viestiketjun aloittaja 35vee
  • Ensimmäinen viesti
Millä tavalla se on hyvä? =)
Arganöljy kosteuttaa ihan parhaiten; sitä on käytetty jo muinaisista ajoista Marokossa jossa naisilla on säilynyt kasvot ihmeen rypyttöminä. Sitä tarvitsee laittaa vain pari tippaa kaulalle ja kasvoilla, myös hiukseen ja muualle kroppaan käy. En suosittele päivävoiteeksi koska meikin alla voi näyttää rasvaiselta! Se siis ehkäisee juonteita ja kaikenlaisia iho-ongelmia kuten aknea ja auringon vaurioita korjaa.

Olipas myyntipuhe huh huh. :D

terv. hg-tuleva myyntitykki?

Arganöljy kosteuttaa ihan parhaiten; sitä on käytetty jo muinaisista ajoista Marokossa jossa naisilla on säilynyt kasvot ihmeen rypyttöminä. Sitä tarvitsee laittaa vain pari tippaa kaulalle ja kasvoilla, myös hiukseen ja muualle kroppaan käy. En suosittele päivävoiteeksi koska meikin alla voi näyttää rasvaiselta! Se siis ehkäisee juonteita ja kaikenlaisia iho-ongelmia kuten aknea ja auringon vaurioita korjaa.

Olipas myyntipuhe huh huh. :D

terv. hg-tuleva myyntitykki?
Ahaa, tuo öljy. Sitä mulla on. En ole vielä naamaan laittanut. Mulla iho on jo niin "öljytty" että ei tarvi lisää yhtään. Yöksi vois laittaa joskus. Mulla on ryppyjä vain silmien ympärillä. Ikää on kohta 44v. =)

Mulla on jotain Clarinsin tehoseerumia silmänympäryksiin, muuten käytän kookosöljyä. Kropan kuorin/rasvaan kotitekoisella mössöllä, suoraan kahvinkeittimen suodattimesta kahvinpurut, sekaan kookosöljyä niin että tulee paksu tahna ja sit kuorimaan. toinen vaihtoehto on kahvinpurujen sijaan merisuola.

Tota arganöljyä voisikin kokeilla!

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
"äitee"
Apua, en mitään. Ikää pian 40 vuotta. Iho on ehkä aavistuksen kuiva, mutta en voi sietää rasvauksen jälkeistä tunnetta, että kaikki on tukossa. Ja tunne tulee kaikista voiteista.

gnaa
NIvean sitä sellaista tosi rasvaista rasvaa, joka on sinisessä metallipurkissa. Sitä paksu kerros naamaan iltaisin; iho voi paremmin kuin koskaan on voinut. Ikää 39 v. Mulla on TOSI kuiva iho, ja toi on sopivan paksua töhnää. Ei oo ryppyjä!

34vee
Dermosilin Tyrni-vartalovoita. Ei jätä ihoa rasvaseksi kun antaa imeytyä hetken ennen meikkausta ja tekee ihosta jumalaisen pehmeän :) Noin kerran viikkoon hivelen sillä koko kropan, johon muuten käytän tavan perusvoiteita.

Yhteistyössä